رییس انجمن صنفی آژانس های هواپیمایی و جهانگردی آذربایجان شرقی مطرح کرد:

14 ماه اخیر هیچ تور مسافرتی وجود نداشته است/ بلیط فروشی به ترکیه ادامه دارد

1400/01/18 - 11:15 - کد خبر: 40453 نسخه چاپی

نصر: رییس انجمن صنفی آژانس های هواپیمایی و جهانگردی استان گفت: اینکه برخی آژانس ها اظهار می کنند تور لغو شد اصلا در 14 ماه توری وجود نداشته بود که این هم لغو شود، متاسفانه این بازی با کلمات برای عده ای شو تبلیغاتی شده است.

به گزارش نصر، "رشید رجب پور" در گفت و گو با خبرنگار نصر با اشاره به اینکه هیچ تور مسافرتی از آغاز ویروس کرونا وجود نداشته، گفت: در 14 ماه اخیر هیچ تور مسافرتی وجود نداشته است، کدام آژانس و چه کسی در استان ما توانسته است در 14 ماه اخیر تور مسافرتی داشته باشد، چرا میخواهیم با کلمات بازی کنیم.
وی ادامه داد: اکنون 14 ماه است به دلیل وجود بیماری کرونا هیچ تور مسافرتی نداشته ایم، در تبریز کلا میانگین دو پرواز برای ترکیه داریم که در این شرایط کرونایی کسانی که به هر دلیلی می خواهند به ترکیه سفر کنند میتوانند بلیط بخرند.
رجب پور افزود: اینکه برخی آژانس ها اظهار می کنند تور لغو شد اصلا در 14 ماه توری وجود نداشته بود که این هم لغو شود، متاسفانه این بازی با کلمات برای عده ای شو تبلیغاتی شده است البته برخی ها هستند که مثلا سفر کاری در ترکیه دارند و بلیط خریداری کرده اند و توسط بلیط خریداری شده هتل رزرو کرده اند که باز هم ربطی به کلمه تور ندارد، در این 14 ماه اخیر هیچ تور برای هیچ کشوری وجود داشته است، بیش از 90 درصد کسانی که بلیط ترکیه می خرند در ترکیه منزل دارند.
وی اضافه کرد: معنی تور آن است که آژانس مسافرتی 50 الی 100 نفر را جهت مسافرت به کشوری ثبت نام کند و برنامه روزانه سفر را به مسافرین اعلام کند.
وی گفت: اگر بلیط فروشی ممنوع است پس پروازی که انجام می شود چیست، کسانی که به کشور ترکیه مسافرت می کنند هنگام رفت و برگشت آزمایش pcr می دهند، هر مسافر برای این آزمایش حدودا 300 تومان هزینه می کند و اگر مسافر مشکلی دارد باید قرنطینه شود.
وی تاکید کرد: مردم نیز باید متوجه شوند که در این ایام صرفا بلیط خریداری می کنند نه تور و اینکه خبری مبنی بر لغو تور اعلام می شود غلط است و ربطی ندارد، اینکه مردم بلیط خریده اند به منزله تور نیست فقط بلیط خریداری کرده اند.
رجب پور اضافه کرد: همه آژانس های مسافرتی فلج شده اند و بسیاری تغییر شغل داده اند، بیش از این ضربه برای آژانس ها صلاح نیست چرا که بسیاری از آژانس ها در این مدت ورشکست شده اند و هر اقدامی در این وضعیت به ضرر آژانس ها است.
وی در پایان با گلایه از مسوولین گفت: مسوولین وقتی در این باره صحبت می کنند و موضوع تور را مطرح می کنند لطفا متوجه حرف هایشان باشند و با کلمات بازی نکنند، این اگر از بعد تبلیغاتی هم باشد بازدرست نیست چرا که صنعت گردشگری در این مدت ورشکست شده است.
انتهای پیام/
14 ماه اخیر هیچ تور مسافرتی وجود نداشته است/ بلیط فروشی به ترکیه ادامه دارد محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  اعلایی   3 سالها پیش  

یاشاسین اقای رجب پور مرسی از توضیحات درست و مفید شما
پژوهشیار