تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی ۳۶ درصد افزایش یافت

1400/01/17 - 15:03 - کد خبر: 40391 نسخه چاپی

نصر: مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: این بانک سال گذشته ۲۷ هزار و ۸۶ میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف کشاورزی پرداخت کرد که نسبت به سال ۱۳۹۸، ۳۶ درصد افزایش داشت.

به گزارش نصر، جواد محمودی اظهار کرد: این میزان تسهیلات به ۵۵ هزار نفر متقاضی در بخش زراعت  و صنایع و خدمات کشاورزی پرداخت شد که به ترتیب پنج هزار و ۲۵۲ میلیارد ریال و ۶ هزار ۱۴۵ میلیارد ریال بود.  
وی افزود: شعب این بانک در بخش دام و طیور نیز مبلغ سه هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال و برای طرح های باغداری ۲ هزار و ۳۰۸ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت کردند.  
مدیرشعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقیبه پرداخت تسهیلات  قرض الحسنه ازدواج نیز اشاره و اظهار کرد: شعب این بانک در سال گذشته با جذب کل اعتبار تخصیصی، یک هزار و ۳۹ میلیارد ریال به تعداد ۲ هزار و ۵۱ نفر با نرخ چهار درصد تسهیلات قرض الحسنه پرداخت کردند.
محمودی همچنین در خصوص تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی خاطر نشان کرد: بانک کشاورزی آذربایجان شرقی تا پایان اسفند ماه سال گذشته مبلغ یک هزار و ۵۸۱ میلیارد ریال تسهیلات برای خردیدیک هزار و ۹۱۸ دستگاه انواع تراکتور، کمباین، ماشین آلات و ادوات کشاورزی  پرداخت کردند.
مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای طرح های توسعه کشت گلخانه ای از محل تبصره ۱۸ و ماده ۵۲ الحاقی صندوق توسعه ملی گفت: در سال گذشته در مجموع  ۸۴ هکتار گلخانه شیشه ای  در نقاط مختلف استان با سرمایه گذاری بانک کشاورزی استان احداث و تجهیز شد و تسهیلات پرداختی بانک برای این طرح ها بیش از پنج هزار و ۳۹۶ میلیارد ریال است.
انتهای پیام/
تسهیلات پرداختی بانک کشاورزی آذربایجان‌شرقی ۳۶ درصد افزایش یافت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار