رئیسی تاکید کرد؛

لزوم پیگیری مضاعف مقابله با قاچاق سلاح

1400/01/17 - 12:26 - کد خبر: 40377 نسخه چاپی

نصر: رئیس دستگاه قضائی کشور، گفت: موضوع قاچاق کالای ممنوعه مانند سلاح و مشروبات الکلی به صورت مضاعف باید پیگیری شود.

به گزارش نصر، سید ابراهیم رئیسی، صبح سه شنبه هفدهم فروردین ۱۴۰۰ در جلسه هیأت دیوان عالی کشور اظهار کرد: در جمهوری اسلامی هیچ حکمی خلاف شرع نباید صادر شود.
وی افزود: تضمین کننده این نظر و اجرای عدالت برای ما مهم است اگر عدالت را تبیین کنیم اجرای قانون است.
رئیسی گفت: عدالت ثبوتی است و در سخن می‌توان اشعار مختلفی سرود قوه قضائیه پیشانی اجرای عدالت است و هر جا قانون نقض شود عدالت نقض می‌شود.
رئیس قوه قضائیه بیان کرد: همه مردم و مسئولان باید قانون را رعایت کنند و قانون مداری مهم است و مسئولان باید قانون را اجرا کنند و مسئله قانون مداری باید به عنوان ارزش شناخته شود.
رئیسی بیان کرد: تضمین اجرای قانون و موازین شرعی در دیوان عالی کشور رقم می‌خورد و شکل این نظارت یک روش فرجام خواهی است با صاحب نظران صحبت کردیم.
رئیس قوه قضائیه درباره قاچاق کالا اظهار کرد: قاچاق کالا باید مورد برخورد قرار بگیرد و نیروی انتظامی باید با این موضوع برخورد کند.
وی ادامه داد: همچنین همکاران ما باید با قاچاق کالا برخورد کنند چه قاچاق سازمان یافته باشد چه به نوع دیگری باید با آن برخورد کرد.
رئیسی افزود: موضوع قاچاق کالای ممنوعه مانند سلاح و مشروبات الکلی به صورت مضاعف باید پیگیری شود قاچاق این کالاها اهمیت بسیار زیادی دارد.
رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: باید از مسئولان مربوطه چه در مرزها و چه در درون شهرها بخواهیم تا با قاچاق سلاح، مشروبات الکلی و کالاهای ممنوعه مقابله کنند.
رئیسی با اشاره به قاچاق گفت: این برخورد باید بازدارنده باشد دادگاه‌های ما باید با قاچاقچی‌های حرفه‌ای برخورد کند.
وی با اشاره به سالن دیوان عالی کشور بیان کرد: تجهیز این سالن و استفاده از آرای دیجیتال خوب است و با سرعت می‌توان کار را انجام داد.
انتهای پیام/
لزوم پیگیری مضاعف مقابله با قاچاق سلاح خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار