مالک باشگاه فوتسال فناوران ارتباطات ره سو خبر داد:

باشگاه فوتسال ره سو آغاز به کار کرد/ باشگاه ره سو به دنبال بازیکن بومی است

1400/01/16 - 19:42 - کد خبر: 40332 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل شرکت فناوران ارتباطات ره سو گفت: یک تیم بومی را تشکیل داده ایم و از طرفی باتوجه به اینکه دو تیمی که قبلا در استان بودند علاقمندی به سمت فوتسال در استان بخاطر دو تیم سابقی است که یکی منحل و دیگری متشکل از بازیکنان غیر بومی است.

به گزارش نصر، "محمدرضا اکبرزاده" در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گفت: ذیل سند مسئولیت اجتماعی در حوزه ورزش فعالیت خود را از امسال با کسب مجوز در لیگ دسته ٣ شروع کرده، تمام استعداد ها از پتانسیل های بومی خواهد بود.
وی ادامه داد: باشگاه های دبیری و مس سونگون جز باشگاه های بودند که اکنون همچون سابق فعالیت ندارند و بر آن شدیم تا باشگاه فناوران ارتباطات ره سو را افتتاح کنیم تا از سرمایه ها و استعداد های استان استفاده کنیم تا هدر نروند، هیچ تیمی در استان به اندازه تیم ما هزینه نداشته است.
اکبرزاده اظهار کرد: یک تیم بومی را تشکیل داده ایم و از طرفی باتوجه به اینکه دو تیمی که قبلا در استان بودند علاقمندی به سمت فوتسال در استان بخاطر دو تیم سابقی است که یکی منحل و دیگری متشکل از بازیکنان غیر بومی است.
مالک باشگاه گفت: با تشکیل بازیکن غیربومی در یک تیم، بازیکن بومی استان از بین می رفت و باتوجه به اینکه شرکت ما یک شرکت فناوری است می‌خواهیم در حوزه ورزش هم سیستماتیک جلو برویم.
وی اضافه کرد: از نظر فنی بهترین کادر و بازیکنان را جذب کرده ایم و امیدواریم مسؤولین اذیت نکنند تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.
در ادامه "یاشار مطلب زاده" ، مدیر عامل باشگاه گفت: برنامه ما جذب بازیکن های بومی است و تمامی کسانی که در تیم ما حضور دارند بومی اند و از جز کسانی اند که تجربه حضور در لیگ برتر داشتند.
سرمربی تیم دانش آموزی ایران ادامه داد: به قهرمانی در این دوره امیدواریم و اگر قهرمانی را کسب کنیم برنامه افتتاحيه را همزمان برگزار خواهیم کرد.
وی افزود: در ما به روی تمامی بازیکنانی که بومی و حرفه ای هستند باز است و آماده ایم برای جذب تست بگیریم.
انتهای پیام/
 باشگاه فوتسال ره سو آغاز به کار کرد/  باشگاه ره سو به دنبال بازیکن بومی است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار