مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی در نشست با خبرنگاران (بخش اول):

برخورد پشیمان کننده وزارت اطلاعات با اخلال گران نظام توزیع و معیشت مردم/ دشمن در حوزه جاسوسی به شدت فعال شده است

1400/01/16 - 17:22 - کد خبر: 40329 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه، گفت: به کسانی که قصد سو استفاده از شرایط پیش آمده برای کسب سود نامشروع خود به بهای افزایش نابهنجار قیمت های اقلام مورد نیاز سفره‌های مردم را دارند هشدار می دهیم سیستم اطلاعاتی کشور با قدرت و با سرعت برخورد پشیمان کننده‌ای با این گونه سو استفاده گران خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار نصر، این مقام ارشد امنیتی استان در نشست خبری به مناسبت هفته سربازان گمنام امام عصر (عج) این هفته را به جامعه گمنام امنیتی کشور تبریک گفت و افزود: این عزیزان از زندگی شخصی خود گذشته اند تا ملت ایران عزیز طعم شیرین امنیت و آرامش را بچشند.
وی با بیان اینکه دشمن برای سال ۹۹ برنامه‌های زیادی جهت ضربه زدن به کشور و امنیت مردم داشت، افزود: این مردم بزرگ ایران بودند که در مقابل آنها ایستادگی کردند و ما به عنوان سربازان گمنام امام عصر هیچ چیزی بیشتر از امنیت ملی، آرامش مردم برایمان اهمیت ندارد و رضایت خداوند متعال و امام زمان (عج) بزرگترین پاداش ماست.
مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی تاکید کرد: امروز عمده ترین هدف های دشمن در فضای مجازی دنبال می شود و نظام استکبار به دنبال متوقف کردن حرکت رو به رشد ایران به وسیله ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است. بدانید دشمن هر چه از دستش برآمده انجام داده است و علت شکست آنها مقاومت مردم بوده است.
وی در ادامه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و افزود: گرانی و مشکلات معیشتی مردم در برخی حوزه‌ها بسیار سنگین شده است و ما به عنوان دستگاه اطلاعاتی کشور در این زمینه اخیرا در بحث مانع زدایی و برخورد با تخلفات در بازار توزیع مایحتاج مردم اقدامات محکمی انجام داده ایم و به کسانی که قصد سو استفاده از شرایط پیش آمده برای کسب سود نامشروع خود به بهای افزایش نابهنجار قیمت های اقلام مورد نیاز سفره‌های مردم را دارند هشدار می دهیم سیستم اطلاعاتی کشور با قدرت و با سرعت برخورد پیشمان کننده‌ای با این گونه سو استفاده گران خواهد داشت.
این مقام ارشد امنیتی در ادامه به لزوم پرهیز از ناامید کردن مردم تاکید کرد و ادامه داد: افرادی که تریبون در اختیار دارند، علاوه بر این که مشکلات را مطرح می کنند، نقاط مثبت و قوت ها را هم بیان کنند. نباید خروجی سخنرانی های مختلف ناامیدی مردم باشد.
مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز تمام تلاش دشمن در جهت ایجاد بی بندوباری در جامعه و حمله به مقدسات است و تضعیف مبانی دینی، اخلاقی و خانواده جزو مهمترین برنامه‌های دشمنان است.
 وی افزود: دشمن هزینه‌های کلانی برای این اهداف خود کرده است، اما بداند با خواست ملت بزرگ ایران شکست خورده اند و بیشتر شکست خواهند خورد.
این مقام ارشد امنیتی آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت دشمن برای همسو کردن گروهک های تجزیه طلب علیه نظام خبر داد و گفت: تمام تلاش سرویس های جاسوسی آمریکا و اسرائیل برای همسو کردن گروهک های تجزیه طلب معاند نظام است و نشانه های آن هم در یکی دو سال اخیر عیان شده است، اما دشمن خوب بداند این حربه شان به شکست انجامید و سرویس اطلاعاتی ایران تمام قد در مقابل این توطئه ایستاد و آن را خنثی کرد.
مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی ادامه داد: دشمن اخیراً در حوزه جاسوسی به شدت فعال شده است و مهمترین راهبرد وزارت اطلاعات در این زمینه آگاه‌سازی، صیانت از افراد در مقابل نفوذ و پیشگیری است.
انتهای پیام/
برخورد پشیمان کننده وزارت اطلاعات با اخلال گران نظام توزیع و معیشت مردم/ دشمن در حوزه جاسوسی به شدت فعال شده است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار