مدیرعامل باشگاه مس سونگون؛

حال و روز فوتسال خوب نیست/ در بندرعباس کتک خوردیم

1398/07/20 - 11:55 - کد خبر: 4030 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل باشگاه مس سونگون گفت: حال و روز این روزهای فوتسال خوب نیست، ای کاش همگی دست دردست هم دهیم و جلوی این حواشی و اتفاقات را بگیریم.

به گزارش نصر به نقل از فارس، حامد نجفی  در گفت وگویی در مورد باخت هفت بر چهار مس سونگون مقابل آذرخش بندرعباس و حواشی این دیدار گفت: هر بازی برد و باخت دارد، بازیکنان مس  فوق ستاره هستند و برد و باخت جزئی از فوتسال است و هیچ تیمی از پیش برنده یا بازنده نیست. 

وی در ادامه گفت :بازی با آذرخش روز بازیکنان ما نبود و به دلیل فشردگی بازی”ها  بازیکنانم از لحاظ بدنی کم آوردند و خسته  بودند. همانطور که گفتم  در ورزش به خصوص فوتسال برد و باخت یک امر طبیعی است اما آنچه که نباید اجازه دهیم رخ دهد، حواشی و اتفاقات ناگوار غیر ورزشی است و این اتفاقات اصلاً به سود فوتسال نیست. 

مدیرعامل باشگاه مس سونگون در مورد حواشی این دیدار گفت: در بازی با آذرخش وقتی تیم ما نتیجه را چهار بر دو عقب بود به یکباره فیلمبردار صدا و سیمای بندرعباس در جایگاه ویژه  و در حضور و پشت به ما شروع به فیلمبرداری کرد که با احترام به وی گفتم ببخشید ما در حال تماشای بازی هستیم و مانع دیدن ما شدید  که وی شروع به فحاشی و مثل یک رزمی کار  به من حمله و  شروع به لگدزنی و مشت زدن کرد. 

نجفی گفت: لحظه ای که اولین ضربه ی این فیلم دار به صورتم  خورد داشتم به این موضوع  فکر می کردم که در روز تولد دخترم می توانستم کنار او باشم اما به عشق فوتسال، و همراهی  کردن  تیمم در این مسابقه ماندن را به  حضور کنار دخترم ترجیح دادم. 

وی افزود: من سوالی از این شخص دارم وقتی شما برنده بازی هستید این درگیری را به وجود آوردید حال  اگر بازی را می باختید احتمالاً ما را می”کشتید از همه جالب تر اینکه همه جا نوشته اند مدیرعامل مس درگیر شده و فیلمبردار را زده است. مگر ما عقلمان کم است که در شهر غریب یکه و تنها بخواهیم با کسی درگیر شویم؟ در این دیدار ما بازی را باختیم اما اخلاق را اشخاص دیگر باختند در دیداری که با ”کتک و بطری های آب معدنی از ما  پذیرایی شد. 

مدیرعامل مس سونگون افزود: در این دیدار مشکلی وجود نداشت و فقط زمانی که تیم ما دو بر یک پیش افتاد هواداران آذرخش شروع به توهین به داور کردند که به دلیل همین توهینها داور تمرکز خود را از دست داد و به ناظر بازی گفتیم که گویا داور تمرکزش را از دست داده است. همه حرف ما فقط همین بوده نه اعتراضی و نه بی احترامی انجام دادیم.در کجای دنیا در جایگاه وی آی پی دوربین صدا و سیما را برای فیلمبرداری قرار می دهند؟ 

عضو هیات ریسه سازمان لیگ گفت: شما که در حال حاضر مدعی هستید که ما تنش ایجاد کردیم شما خودتان ما را کتک زدید و تنش ایجاد کردید حتی پیراهن رئیس کانون هواداران ما را پاره کردید حالا ما را مقصر جلوه می دهید؟ شما خودتان حضور داشتید که  نیروی انتظامی از ما خواست زودتر از سالن خارج شویم که اتفاقی رخ ندهد.

وی در پایان گفت:، متاسفانه حال روز این روزهای فوتسال  خوب نیست ای کاش همگی به جای درست کردن این حاشیه ها دست در دست هم دهیم و تلاش کنیم حال فوتسال خوب شود. در حال حاضر برخی ناهنجاریها و حواشی باعث از بین رفتن زیبایی های این رشته پرطرفدار توپی شده است.

انتهای پیام/

حال و روز فوتسال خوب نیست/ در بندرعباس کتک خوردیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار