دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی؛

فوتبالیست نونهال سلماسی به اردوی تیم ملی دعوت شد

1398/07/20 - 11:49 - کد خبر: 4028 نسخه چاپی

نصر: دبیر هیات فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: «ایلیار رحمانی» از شهرستان سلماس به اردوی تدارکاتی و انتخابی تیم ملی زیر ۱۴ سال کشور دعوت شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، حسین نیرویار امروز در گفت و گویی افزود: اردوی تیم ملی از ۲۲ تا ۲۶ مهرماه جاری برگزار می”شود و رحمانی به همراه ۲۸ بازیکن در لیست محمد یاوری سرمربی تیم ملی نونهالان کشور قرار دارد که به مدت چهار روز در مرکز ملی فوتبال ایران حاضر خواهدبود.

وی با اشاره به اینکه این فوتبالیست سال گذشته و امسال نیز در چندین مرحله اردوی تیم ملی نونهالان ایران حضور داشت، بیان کرد: در اردوهای نخست که در تیر و شهریور ماه سال گذشته برگزار شد، وحید علیزاده، ایلیار رحمانی و آرمان نیک روشن از آذربایجان”غربی شرکت داشتند.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال سبحان خرم حسینی و حمیدرضا شمسی از گیلان، اسماعیل قلی زاده و هادی حافظی از اردبیل، علی عبدی”مهر، عباس حبیبی، محمدرضا شبکی”ساز و ابوالفضل نصیریان از اصفهان، متین کریمی، مبین صادقی و عباس حیدری از البرز، ابوالفضل حاتمی و مجتبی خیری از مازندران، علی رحمان”نژاد، امیررضا فرزامی”نیا و رضا امیراحمدی از فارس، امجد کوچکی و ایلهان کر از گلستان، ایلیا همتی از کرمانشاه، محمدامین حمیدی و عرفان درویش”عالی از خوزستان، نیما میرزایی از کردستان، مانی غلامی از قزوین، ایلیا رحمانی از آذربایجان”غربی، پویا زینلی از آذربایجان”شرقی، مهدی محمدی از ایلام، سروش غنی”پور و سمیر حبوباتی از تهران و متین میرزازاده بدرآباد از یزد بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

دبیر هیات فوتبال آذربایجان”غربی گفت: : رحمانی شهریور ماه امسال نیز به اردوی تدارکاتی و انتخابی تیم ملی زیر ۱۴ سال کشور دعوت شده بود و این بار نیز مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار گرفته است.

آذربایجان”غربی طی چهار سال اخیر از استان های موفق در حوزه بازیکن سازی نوجوان و جوان فوتبال در کشور بوده است به طوری که در سال ۱۳۹۶ تیم فوتبال نوجوانان شهرداری ارومیه به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت.

سحر محمدزاده، نگار آیرم، هدیه حسن”زاده و مریم یکتایی نیز سال گذشته به اردوهای متعدد تیم”های ملی فوتبال بزرگسالان، جوانان و نونهالان دعوت شدند.

همچنین محمد رستمی”زاد، متین محمدی، آرمان سوداگر و پوریا بابازاده سه بازیکن نوجوان و جوان دعوت شده به اردوهای مختلف تیم ملی از آذربایجان”غربی هستند.

پوریا بابازاده پیش از این در تیم ملی فوتبال زیر ۱۴ سال عضویت داشت و در مسابقات قهرمانی آسیا توانست همراه این تیم به مقام قهرمانی برسد.

بلال اسماعیلی و سالار آقاپور دو فوتسالیست ارومیه”ای نیز با عضویت نهایی در ترکیب تیم ملی جوانان کشور در رقابت”های المپیک ۲۰۱۸ جوانان آرژانتین و قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا حضور داشتند.

محمد آزادی دیگر فوتبالیست جوان اهل نقده و عضو تیم تراکتورسازی تبریز است که در ترکیب تیم ملی امید ایران برای شرکت در رقابتهای انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور دارد.

انتهای پیام/

فوتبالیست نونهال سلماسی به اردوی تیم ملی دعوت شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار