هفته نوزدهم لیگ برتر؛

گل‌گهر سیرجان - ماشین سازی؛ استارت ماشینِ بحران زده در سال جدید

1400/01/15 - 14:14 - کد خبر: 40235 نسخه چاپی

نصر: ماشین سازی بحران زده در اولین بازی خود در سال جدید به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان خواهد رفت.

به گزارش نصر، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس فردا با بازی دو تیم گل‌گهر سیرجان و ماشین سازی تبریز پیگیری خواهد شد.
سبزقبایان تبریزی که روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند، با کسب ۶ تساوی، ۱۱ باخت و تنها یک برد، با ۹ امتیاز در رده آخر جدول شانزده تیمی لیگ برتر قرار دارند.
در نقطه مقابل اما گل‌گهری‌ها وضعیت متفاوتی دارند و با کسب ۶ برد، ۵ تساوی و ۶ باخت، با ۲۳ امتیاز و البته دو بازی کمتر نسبت به سایر رقبا در رده یازدهم جدول حضور دارند و در صورت کسب پیروزی از این دوبازی خود، وضعیت به مراتب بهتری نیز خواهند داشت.
این دوتیم تاکنون دوبار در مقابل هم قرار گرفته اند که در هر دو بازی تیم سیرجانی موفق به کسب پیروزی شده است .
ریشه دارترین تیم تبریزی در وضعیتی قرار دارد که اصلا شایسته این تیم دوست داشتنی نیست. تغییرات متعدد در مدیریت و کادر فنی این تیم نه تنها گرهی از مشکلات باشگاه را باز نکرده بلکه روز به روز شرایط این تیم را بدتر نیز کرده است.
تیمی که قرار بود به عنوان دومین نماینده فوتبال تبریز در سطح نخست فوتبال کشور عرض اندام کند اکنون به عنوان اصلی ترین گزینه سقوط به دسته پایین تر مطرح شده است و هوادارن خود را دلسرد و ناامید کرده است.
سبز قبایان تبریزی در کنار مشکلات فنی، درگیر مشکلات مربوط به مالکیت نیز هستند و زنوزی با نوشتن نامه به رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی عملا واگذاری امتیاز این تیم را اعلام کرد هرچند بعد از چند روز از انتشار این نامه، اعلام شد که با وساطت استاندار آذربایجان شرقی مالکیت ماشین سازی تا پایان فصل بر عهده زنوزی خواهد بود.
بلاتکلیفی ماشین سازی در نقطه اوج خود قرار دارد و نیمکت این تیم شاهد تغییرات فراوانی است و ما باید هر چند روز یک بار شاهد قرارگرفتن نام سرمربی جدید روی خروجی سایت باشگاه ماشین‌سازی باشیم.
حضور بیاتلو، اخباری و پاشازاده در کادر فنی ماشین سازی وضعیت اسف بار کنونی این تیم را رقم زده است و این  بار در حالیکه تنها ۱۲ هفته تا پایان لیگ بیستم باقی مانده است، مجتبی خورشیدی که در زمان حضور پاشازاده در این تیم دستیار او بود، اکنون به عنوان سرمربی جدید ماشین سازی معرفی شده است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، تا پایان فصل جاری هدایت این تیم بحران زده را بر عهده خواهد داشت.
ماشین سازی که تا نیمه های فصل گذشته با هدایت رسول خطیبی بلای جان تیم های لیگ برتری شده بود و با نمایش یک بازی هجومی و تماشاگر پسند، دل هواداران خود را شاد می کرد، اکنون در وضعیتی قرار گرفته است که هر لحظه به دسته پایین تر نزدیک تر می‌شود.
این وضعیت ماشین سازی بهترین فرصت برای ژنرال سیرجان است تا با کسب پیروزی علاوه بر فراموشی شکست تحقیر آمیز۵ بر صفر مقابل پرسپولیس، تا رده هفتم جدول صعود کند.
به گزارش ایسنا، این دیدار از ساعت ۱۶ فردا دوشنبه با قضاوت موعود بنیادی‌فر و به میزبانی تیم گل‌گهر برگزار خواهد شد که حسن انتظاری، بهمن عبداللهی و یاسر همرنگ نیز بنیادی فر را در امر قضاوت یاری خواهند کرد.
انتهای پیام/
گل‌گهر سیرجان - ماشین سازی؛ استارت ماشینِ بحران زده در سال جدید خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار