رئیس اتحادیه گوشت و مرغ تبریز:

مرغ ۵۰ هزار تومانی وجود ندارد

1400/01/15 - 13:16 - کد خبر: 40226 نسخه چاپی

نصر: رئیس اتحادیه گوشت و مرغ تبریز گفت: مرغ ۵۰ هزار تومانی وجود نداشته و در صورت مشاهده فروش مرغ به قیمت بالاتر از نرخ مصوب، به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش نصر، ایوب حاج آقاپور فرشکار در گفت‌وگویی اظهار کرد: برخی رسانه‌ها اخباری مبنی بر این‌که قیمت مرغ ۵۰ هزار تومان شد و یا مرغ ۵۰ هزار تومانی در راه است، منتشر می‌کنند؛ این درحالیست که این موضوع به هیچ عنوان واقعیت نداشته و مرغ در تبریز با قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.
وی با بیان این‌که کمبود مرغ در تبریز وجود ندارد، ادامه داد: تولید و کشتار مرغ نسبت به روزهای قبل افزایش یافته و نسبت به نیاز مردم به حد کافی موجود است. 
وی با اشاره به دلایل کمبود مرغ، گفت: به دلیل عدم توافق با مرغ فروشان در خصوص قیمت‌ها، شاهد کمبود مرغ بوده و متاسفانه مردم برای خرید مرغ باید صف ایستاده و یا با قیمت‌های بالاتر از قیمت مصوب خریداری می‌کردند؛ اما با تلاش شبانه روزی دستگاه‌های مربوطه از جمله استانداری، سازمان جهادکشاورزی استان، سازمان صمت استان و اتاق اصناف تبریز این موضوع تا حدودی مرتفع شده و کشتار قابل توجهی انجام می‌شود.
وی افزود: امیدواریم تا ماه مبارک رمضان به طور کامل مشکلات موجود در زمینه مرغ برطرف شده و به راحتی به دست مردم برسد.
حاج آقاپور فرشکار خاطرنشان کرد: مرغ قطعه بندی به طور کامل ممنوع شده است و مرغ فروشان باید این موضوع را رعایت کنند تا با مشکلی برخورد نکنند.
انتهای پیام/
مرغ ۵۰ هزار تومانی وجود ندارد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار