مدیرعامل کارخانه آرد برکت گندم تبریز در گفتگو با «نصر» عنوان کرد/

غلامی؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی: جناح بازی های انتخاباتی در اتاق بازرگانی به نفع اقتصاد استان نیست

1397/12/16 - 13:52 - کد خبر: 402 نسخه چاپی

نصر: کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی در گروه بازرگانی گفت: گروه بازی و جناح بازی به رفع مشکلات اقتصادی کمک نخواهد کرد و این دعواهای قدرت طلبی در ورود به اتاق بازرگانی به شدت مشکل آفرین است.

به گزارش نصر ، غلامرضا غلامی کاندیدای نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی  در گروه بازرگانی گفت: اتاق بازرگانی یکی بزرگترین ارکانی است که می تواند در خدمت مردم و صنعتگران و بازرگانان و کشاورزان باشد.

وی ادامه داد: اتاق را می توانیم از وضعیت فعلی به یک حالت جوشان و پویا برسانیم و تمام مشکلات صنعتگران را با اتکا به توان نیروهای جوان و پرانرژی حل و فصل کنیم.

عضو هیئت مدیره کارخانه آرد آرتاسرام تبریز گفت: جوانان گره گشای مشکلات اقتصادی کشور و استان هستند و باید به آن ها اعتماد کرد و درها را به روی آن ها باز کنیم و پشت در های سازمان ها و ارگان ها و کارخانجات آن ها را نگه نداریم.

وی ادامه داد: نخبگان را باید برای چاره اندیشی و قانون گذاری در راس امور قرار دهیم و شاهد نباشیم نخبه ای برای مطرح کردن مشکلات و ارائه راه چاره ساعت ها و شاید روزها پشت در ها منتظر وزیر و یا مدیر مربوطه باشد.

غلامی درخصوص انتخاب فرد متخصص برای اتاق بازرگانی گفت: کسی باید به عنوان هیات نمایندگان وارد اتاق بازرگانی شود که تمام درها به روی او باز باشد تا به راحتی به بیان مشکلات با دولت مردان بپردازد.

وی اذعان داشت: خوشبختانه اتاق تبریز جز اولین اتاق های کشور است و واقعا اتاق تبریز بعد از گذشت صد سال از تاسیس بازهم پویا و زنده است و این به خاطر توسعه اقتصادی و رشد سرمایه گذاران و رجل اقتصادی  و صنعتی و کشاورزی توانمند استان است.

مدیرعامل کارخانه آرد برکت گندم تبریز ادامه داد: اتاق بازرگانی بعد از گذشت چندین سال به توسعه رسیده و امروز شاهد آن هستیم کمیسیون های اقتصادی، بازرگانی، کشاورزی با حضور مدیران و مسئولین زیربط برگزار می شود و اعضای اتاق توانسته اند این اعتماد را بین مسئولان رقم بزنند تا برای قانونگذاری از مشورت اعضای اتاق استفاده می کنند.

غلامی به حضور نماینده تبریز در اتاق ایران اشاره و خاطرنشان کرد: اتاق تبریز باید محفل افراد علمی و آگاه باشد تا در اتاق  ایران هم موثر تر باشد چرا که اتاق ایران موثرترین اتاق برای رفع چالش های استانی است و هرچقدر فردی نماینده استان در اتاق ایران آگاه تر به مسائل اقتصادی و سیاسی کشور و دنیا باشد و هرچقدر علم رفع مشکلات را داشته باشد به همان اندازه می تواند از حقوق صنعتگران و بازرگانان و کشاورزان استان نیز دفاع کند.

وی  ادامه داد: باید کسانی منتخب هیئت نمایندگان اتاق تبریز شود که نفوذ بیشتر و قدرت بیشتری داشته باشد، اعضای اتاق  بازرگانی باید افرادی مطلع باشند و بتوانند با مسئولین بالاتر به خوبی ارتباط برقرار کنند.

غلامی به جناحی شدن اتاق تبریز اشاره کرد و گفت: گروه بازی و جناح  بازی به رفع مشکلات اقتصادی کمک نخواهد کرد و این دعواهای قدرت طلبی در ورود به اتاق بازرگانی  به شدت مشکل آفرین است. کسانی که قصد ورود به اتاق بازرگانی را دارند ابتدا باید خود را محک جدی بزنند تا ببینند آیا واقعا در حد و اندازه اتاق بازرگانی که قدمت صد ساله دارد هستند یانه!

وی ادامه داد: متاسفانه برخی بی جهت برای خود حق قائل اند و می خواهند برای رسیدن به قدرت وارد اتاق بازرگانی  شوند در صورتی  که با کمی مطالعه در مورد تاریخچه اتاق می توان دریاب چه انسان های بزرگی وارد اتاق بازرگانی تبریز شده اند و چه کار های بزرگی در راه توسعه اقتصادی  استان انجام داده اند.

انتهای پیام/

غلامی؛ کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی: جناح بازی های انتخاباتی در اتاق بازرگانی به نفع اقتصاد استان نیست نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار