فصل دوم سریال تاریخی" جلال " در بین 10 سریال برتر سال 1399 رسانه ملی

1400/01/15 - 10:32 - کد خبر: 40195 نسخه چاپی

نصر: فصل دوم سریال تاریخی "جلال" در برنامه "سریالیست" شبکه اول سیما پس از سه روز رقابت، در بین 10 سریال برتر از 30 سریال مرحله اول قرار گرفت و در گروه خود حائز رتبه دوم شد.

به گزارش نصر، در مرحله اول این برنامه که دیروز به کار خود پایان داد مجموعه های تلویزیونی که توسط مرکز افکار سنجی سازمان صدا و سیما بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته موفق به کسب بالاترین امتیاز شده بودند ، طی سه روز در قالب 6 گروه به رأی بینندگان گذاشته ‌شد و سریال‌هایی که بیشترین آرای مردمی را کسب کردند به مرحله فینال رأی مردم راه یافتند.
سریال جلال 2 تولید صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی که در گروه 6 با سریال های ” زیر خاکی" ، "با خانمان" ، "بیگانه ای با من است" و "پدر پسری "هم گروه بود توانست با کسب 20/22% آرای مردمی ، رتبه دوم را پس از سریال "زیر خاکی" از آن خود کند در امتیاز کلی مرحله اول رتبه 10 را در بین 30 سریال پخش شده در سال 99 کسب نماید .
"سریالیست"  از 30  اسفند، هر شب پس از سریال" نون‌خ‌ 3 " به طور زنده و با اجرای پدرام کریمی از ساعت 23:15 روی آنتن شبکه یک قرار می گیرد و در آن که با مشارکت تلوبیون پخش می‌شود ، مخاطبان بهترین سریالی را که در سال 1399 دیده‌اند را از طریق اپلیکیشن تلوبیون انتخاب کنند.
▪️گفتنی است این برنامه در شب‌های نوروز از شبکه یک پخش می‌شود و رقابت تنگاتنگی را بین گروه‌های سریال‌ساز تلویزیون ایجاد کرده تا بهترین‌های سال، معرفی شوند.
انتهای پیام/
فصل دوم سریال تاریخی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار