مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خبر داد:

تغییر ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز

1400/01/14 - 14:03 - کد خبر: 40155 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از تغییر ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، ایمان غنی زاده با اعلام این خبر گفت: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور و به منظور بهره مندی بیشتر شهروندان از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی، ساعات کار ناوگان اتوبوسرانی از یکشنبه ۱۵ فروردین سالجاری تغییر خواهد یافت.
او ادامه داد: در شش ماهه نخست سالجاری، ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی در تمامی خطوط و مسیرهای شهری و حومه در روزهای عادی از ساعت ۶/۱۵  الی ۲۰/۳۰ ارائه خدمات خواهند کرد.
غنی زاده گفت: سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی در روزهای تعطیل و جمعه نیز در تمامی خطوط شهری و حومه  از ساعت ۷/۱۵ صبح آغاز و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از شهروندان خواست با توجه به شیوع موج چهارم کرونا ضمن خودداری از ترددهای غیر ضروری،  در زمان استفاده از ناوگان اتوبوسرانی حتما" از ماسک استفاده کرده و  فاصله اجتماعی را رعایت و کرایه سفر خود را نیز با استفاده از کارت بلیت الکترونیکی شخصی پرداخت کنند.
غنی زاده اظهار کرد: در کیوسک های شارژ همه پایانه ها و نیز ایستگاه های مسیر تندرو، ماسک با قیمت مصوب دولتی عرضه می شود و در پایانه های اتوبوسرانی، نظارت بر استفاده مسافران از ماسک توسط ناظران این سازمان انجام می شود.
او افزود: از شهروندان تقاضا داریم همکاری های لازم را در خصوص رعایت دستورالعملهای بهداشتی (استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از کارت الکترونیکی شخصی) انجام دهند.
انتهای پیام/
 تغییر ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار