هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال؛

تراکتور - مس؛ رسول پاشا در اندیشه کسب اولین پیروزی در قرن جدید

1400/01/14 - 11:17 - کد خبر: 40141 نسخه چاپی

نصر: رسول خطیبی در اولین بازی تیمش در سال جدید به فکر کسب اولین پیروزی تراکتور در قرن جدید نیز است.

به گزارش نصر، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس فردا شنبه با بازی دو تیم تراکتور و مس رفسنجان پیگیری خواهد شد.
سرخ‌های آذربایجان با کسب ۷ برد، ۵ تساوی و تحمل ۶ باخت، با ۲۶ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی حضور دارند و مسی ها نیز با ۶ برد، ۶ تساوی و ۶ باخت، با ۲۴ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارند. 
بدون شک هواداران پرشور تراکتور که در این سال ها همواره ‌ فراز و نشیب ها و تلخی و شیرینی های زیادی را چشیده اند، بعد از بازگشت مجدد خطیبی به رأس کادر فنی تی تی ها، تنها با کسب پیروزی و جبران امتیازات از دست رفته، می‌توانند اتفاقات گذشته را فراموش کنند. 
اتفاقاتی که بجز به حاشیه کشاندن پرهوادارترین تیم قاره کهن و دوری این تیم از روزهای اوج، هیچ ارمغان دیگری برای فوتبال آذربایجان نداشته است. 
به گزارش ایسنا، خطیبی که بیش از هرکس با شرایط  حاکم در فوتبال تبریز آشنا بوده و با توجه به عملکرد عجیب مالک باشگاه در تغییر و تحول، خوب می‌داند که این مالک بسیار کم‌حوصله است و چه بسا خطیبی نیز در صورت عدم کسب نتایج قابل قبول، به قافله سرمربیان و مدیران عامل برکنار شده توسط زنوزی بپیوندد. 
کسب قهرمانی در جام حذفی تنها نقطه خوشحال کننده‌ی هواداران تبریزی در سال ۹۹ بود و بغیر از این مورد، تلخی ها و اتفاقات زیاد، هم باشگاه را به حاشیه کشاند و هم پرشورها را دلسرد کرد. اما خطیبی می‌تواند با کسب پیروزی در مقابل مس رفسنجان علاوه بر بازگشت به جمع مدعیان، آغازگر دوران درخشان تراکتور دوست داشتنی در قرن جدید نیز باشد. 
ناگفته نماند که تراکتور به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا از بیست و پنجم فروردین ماه باید پرچمدار فوتبال ایران نیز باشد و پیروزی در نخستین بازی این تیم در سال جدید، می‌تواند روحیه تیمی و انگیزه بازیکنان را برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا نیز بالا ببرد. 
گفتنی است، دو تیم تراکتور تبریز و مس رفسنجان فردا شنبه از ساعت ۱۷ با قضاوت رضا عادل و با همراهی تورج عیوض محمدی، علی اکبر عظیم‌پور و محمدباقر پورباقر  در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز به مصاف هم خواهند رفت.
انتهای پیام/
تراکتور - مس؛ رسول پاشا در اندیشه کسب اولین پیروزی در قرن جدید خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار