معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی خبر داد:

اعزام تیم تکواندو آذربایجان‌شرقی به ترکیه

1400/01/14 - 08:14 - کد خبر: 40120 نسخه چاپی

نصر: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از حضور تیم منتخب تکواندو استان به ترکیه و شرکت در مسابقات بین المللی این کشور در سال جاری خبر داد.

به گزارش نصر، ابراهیم فیروزی در مراسم تجلیل از تکواندوکاران برتر  آذربایجان‌شرقی که امروز به مناسبت نیمه شعبان در خانه تکواندو استان انجام شد گفت: این تیم به نمایندگی کشور در تورنمنت بین المللی کشور ترکیه حضور خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: تکواندو آذربایجان شرقی یکی از ۳ هیات برتر استان در سال‌های اخیر بوده و حفظ این عنوان به مراتب سخت‌تر از کسب آن است و جا دارد به نمایندگی از اداره کل ورزش و جوانان از این هیات بابت این موفقیت تشکر و قدردانی کنم.
فیروزی اضافه کرد: امسال در نظر داریم استعدادیابی در ورزش استان را شهرستان به شهرستان دنبال کنیم و شناسایی نخبه‌های ورزشی از اهداف اداره کل ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۰ است تا با ورود این افراد به مسابقات کشوری و بین‌المللی افتخارات بیشتری برای استان آذربایجان‌شرقی بدست آید.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تکواندو ‌از رشته‌های موفق استان بوده و نفراتی هم از این استان در تیم ملی حضور دارند، اظهار کرد: میرهاشم حسینی موفق به کسب سهمیه حضور در المپیک توکیو شده تا در کنار میلاد وزیری سفیران ورزش آذربایجان شرقی در بزرگترین رویداد ورزشی جهان باشد و امیدواریم در دوره های بعدی المپیک شاهد حضور تکواندوکاران بیشتری از آذربایجان شرقی در المپیک باشیم.
رییس هیات تکواندو آذربایجان شرقی نیز در این مراسم ضمن تبریک ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج گفت: در عرصه تکواندو از قهرمانی انفرادی به قهرمانی تیمی رسیدیم.
رنجبرپور افزود: به مدد پرودگار متعال و تلاش و همت تکواندوکاران استان، مربیان محترم و خانواده آنها و همچنین زحمات کادر اجرایی هیات تکواندو استان، این رشته در آذربایجان‌شرقی رشد چشمگیری داشته و به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است.
وی عنوان کرد: در سال‌های گذشته تکواندو استان در تک قهرمانی و مدال‌های انفرادی خلاصه می‌شد اما با تلاش و پشتکار جمعی موفق شدیم از قهرمانی‌های انفرادی به قهرمانی‌های تیم برسیم و الان در رده بزرگسالان قهرمان ایران بوده و تیم‌های رده پایه این استان هم روی سکوی کشوری هستند.
وی همچنین توضیح داد: سال گذشته در کمیته فرهنگی و کمیته همگانی به رتبه اول کشوری دست یافتیم و امسال در بخش خبر هم روابط عمومی در رده نخست کشور قرار گرفتیم.
بیتا توپچیان(۳ مدال)، محمدجواد جاوید(۲ مدال)، ملیکا کریم زاده(۲مدال)، آرمیتا محسنیان(۲ مدال)، صدرا مقدمی، امیرحسین ولی محمدی، رادین زینالی، علیرضا نظری، مهدیه حصبایی، فاطمه باقرزاده، سهیلا بیرنگ، متین رنجگر، امیرحسین بزرگی، آریا احدی، سینا محترمی، نیما رشتبری، امیرمحمد محمدزاده، امیرمحمد طالبی، سهیل ابوالقاسم پور، هادی احمدی وند، پریسا ادراکی، سولماز افشاری، اسرا غفاری راد، آنیتا محمدیان و محدثه باقرزاده مدال آوران استان در تکواندو در سال های ۹٨ و ۹۹ در مراسم امروز تجلیل شدند.
انتهای پیام/
اعزام تیم تکواندو آذربایجان‌شرقی به ترکیه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار