نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

محیط زیست مسئله ای فرا نسلی است

1400/01/14 - 08:12 - کد خبر: 40119 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله محیط زیست فرا نسلی بوده و بایستی در حفظ آن کوشا باشیم.

به گزارش نصرف روح الله متفکر آزاد در جلسه بررسی مسائل زیست محیطی روستاهای منطقه حفاظت شده سهند، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری افزود: همه ما باید با پیروری از منویات معظم له حفظ محیط زیست را در اولویت برنامه های خود قرار داده و بدانیم که با تخریب محیط زیست قطعا سلامت جامعه و نسل آینده را به مخاطره خواهیم انداخت.
وی گفت: ما در مجلس با تمام توان از طرحهای زیست محیطی حمایت می کنیم .
متفکر آزاد با تقدیر از تلاشهای محیط بانان و اداره کل حفاظت محیط زیست استان گفت: شغل محیط بانی تضمین زندگی سالم آیندگان بوده و به این دلیل شغلی مقدس و با ارزش است.
مدیرکل حفاظت از محیط‌ زیست استان آذربایجان شرقی نیز با اشاره به اهمیت اجرای سیاست‌های کلی محیط‌زیست در زمینه حفظ محیط‌ زیست، اظهار داشت: جایگاه محیط ‌زیست در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و همچنین سیاست‌های کلی نظام و چشم‌انداز بیست‌ساله کشور تدوین‌ شده است و رهبر معظم انقلاب در همین زمینه و در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی، سیاست‌های کلی محیط‌زیست را ابلاغ کرده‌اند.
حسن عباس نژاد افزود: سلامت محیط‌ زیست می‌تواند از طریق توسعه برنامه‌ریزی‌شده و پایدار تضمین شود اما به این شرط که همه در این امر سهیم باشند و تنها محدود به سازمان حفاظت از محیط ‌زیست نشود.
 وی گفت: به منظور تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" سیاست گذاری های لازم در سطح اداره کل انجام گرفته و از طرحهایی که موجب رشد و تحول اقتصادی و اجتماعی گردد حمایت خواهیم کرد.
افزودنی است: عضو هیئت رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر کل حفاظت محیط زیست استان و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی با حضور بر سر مزار محیط بان شهید بهرام حنیفی اربط با نثار گل و فاتحه ادای احترام کردند.
انتهای پیام/
محیط زیست مسئله ای فرا نسلی است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار