محدودیت های ترافیکی پلیس آذربایجان شرقی در 13 فروردین و روز طبیعت

1400/01/12 - 21:26 - کد خبر: 40106 نسخه چاپی

نصر: جانشین فرمانده انتظامی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی و ترددی پلیس استان در روز 13 فروردین و روز طبیعت خبر داد.

به گزارش نصر، سردار " علی محمدی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : با توجه به مصوبات ستادملی مبارزه با کرونا تمامی پارکها و تفرجگاهها در روز 13 فروردین در سطح استان تعطیل بوده و پلیس از حضور شهروندان در این مراکز تفریحی جلوگیری خواهد کرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان های میانه،شبستر،جلفا،عجب شیر دارای وضعیت نارجی بوده و شهرستان سراب قرمز می باشد، افزود: پلیس از ورود خودروهای غیر بومی به این شهرستان ها جلوگیری کرده و آن دسته از شهروندانی مه در این شهرستان ها با پلاک غیر بومی حضور دارند این شهرها ترک کنند چراکه برابر مقررات توسط پلیس راهور و راه اعمال قانون خواهند شد.
سردار "محمدی" با بیان اینکه تمامی پارکها و تفرجگاهها در روز طبیعت و 13 فروردین بسته بوده و هیچ گونه خدماتی به شهروندان ارائه نخواهد شد،گفت: آن دسته از شهروندانی که در پیرامون پارک ها و بوستان ها خودروهای خود را پارک کنند توسط پلیس اعمال قانون خواهند شد.
 این مقام انتظامی تصریح کرد: هدف از تشدید اعمال مقررات قانونی، جلوگیری از تردد ها و سفرهای غیرضروری و همچنین کاهش جریان و حرکت انتشار ویروس به شهرهای مختلف و حفظ سلامت مردم است و تقاضا داریم که هم استانی های عزیز در این زمینه با پلیس همکاری کنند.
جانشین انتظامی آذربایجان شرقی در پایان تاکید کرد: از شهروندان انتظار داریم که امسال هم مثل سال گذشته با پلیس و دستگاه های خدمت رسان همکاری کنند و با در خانه ماندن در روز 13 فرودین در قطع زنجیره بیماری کرونا یار و مددکار کادر سلامت باشند.
انتهای پیام/
محدودیت های ترافیکی پلیس آذربایجان شرقی در 13 فروردین و روز طبیعت  نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  امیرعباس   3 سالها پیش  

الان کسایکه ملک شخصی و باغ دارن میتونن برن فردا صبح ؟؟؟
پژوهشیار