رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی در گفتگو با نصر عنوان کرد:

محدودیت های جاده ای در روز طبیعت در جاده های استان

1400/01/12 - 15:34 - کد خبر: 40094 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی ممنوعیت اتراق در حاشیه جاده های استان و همچنین محدودیت تردد وسایل سنگین در برخی محورهای جاده ای استان را تشریح کرد.

به گزارش نصر، سرهنگ "رضا کریمی نژاد" در گفت و گو با خبرنگار نصر از آماده باش کامل پلیس راه استان در روز طبیعت خبر داد و گفت: تمامی امکانات پلیس راه استان در خدمت مردم عزیز است تا در روزهای پایانی تعطیلات، سفری ایمن و پراز آرامش را داشته باشند. همچنین رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند، به صورت نامحسوس رصد و اعمال قانون خواهند شد.
وی به محدودیت های اعمال شده در جاده های استان برای روز طبیعت اشاره کرد و اذعان داشت: در روز ۱۳ فروردین ماه، تردد هرگونه وسایل نقلیه سنگین، اعم از کامیون، تریلی و... در محدوده محورهای اهر-تبریز، اهر-مشکین شهر، تبریز-میانه، تبریز-جلفا و تبریز-آذرشهر ممنوع است. همچنین حمل مسافر توسط وانت بارها نیز ممنوع است.
کریمی نژاد با بیان این که برای خودروهای سواری محدودیت خاصی در نظر گرفته نشده است، تصریح کرد: در روز طبیعت هرگونه توقف در حاشیه جاده های استان ممنوع است و در صورت مشاهده، خودرو یا خودروهای مربوطه توسط جرثقیل حمل خواهند شد.
رئیس پلیس راه استان در ادامه به وضعیت ترافیکی موجود در جاده های استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در مسیرهای تبریز به سمت تهران، اهر، جلفا، آذرشهر، ارومیه، ملکان به صورت نیمه سنگین است.

افزایش ۱۳۰ درصدی سفرها
کریمی نژاد از افزایش ۸۳ درصدی سفر های جاده ای استان از ۲۶ اسفندماه سال گذشته تاکنون خبر داد و تصریح کرد: در موج دوم سفر های نوروزی، از شنبه هفتم فروردین ماه امسال تاکنون نیز افزایش ۱۳۰ درصدی را در سفر های جاده ای استان شاهد بودیم.
وی به ممنوعیت تردد به چهار شهرستان استان اشاره کرد و اذعان داشت: ورود و خروج به دو شهرستان سراب و جلفا که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند ممنوع است و جریمه متخلفانی که به این دو شهرستان وارد و یا از آن ها خارج شوند، یک میلیون تومان است. همچنین ورود به دو شهرستان میانه و شبستر که در وضعیت نارنجی قرار دارند، ممنوع است و پلاک های غیربومی در این دو شهرستان، ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.
کریمی نژاد در پایان سخنان خود ضمن درخواست از مردم برای تعجیل در بازگشت از مسافرت تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی جامعه، مردم از سفر های غیرضروری خودداری کنند، چرا که روز طبیعت تنها ۱۳ فروردین نیست، بلکه در سایر روزها نیز می توان از طبیعت لذت برد.
انتهای پیام/
 محدودیت های جاده ای در روز طبیعت در جاده های استان فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار