فرماندار شهرستان اسکو:

کندوان در روز طبیعت بسته است

1400/01/12 - 13:17 - کد خبر: 40084 نسخه چاپی

نصر: فرماندار اسکو گفت: کندوان در روز طبیعت به روی گردشگران بسته خواهد بود.

به گزارش نصر، بابک رضی منش در گفت و گویی اظهار داشا: در راستای مصوبه ستاد استانی و ستاد شهرستانی کرونا جهت جلوگیری از تجمعات انسانی، پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان اسکو در شهرها و روستاهای گردشگری شهرستان در روز ۱۳ فروردین مصادف با روز طبیعت تعطیل خواهند بود. و شهرداران شهرهای اسکو، سهند و ایلخچی و دهیاران روستاها برابر مقرارت اقدامات لازم با همکاری نیروی انتظامی را انجام خواهند داد.
فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به قرار داشتن این شهرستان در وضعیت زرد کرونایی و همچنین افزایش مبتلایان به کرونای انگلیسی گفت: وضعیت شهرستان به شدت شکننده و با کوچکترین غفلت و سهل انگاری و تدوام حضور گردشگران، مسافرین نوروزی و  تجمعات انسانی شاهد افزایش میزان مبتلایان و تغییر وضعیت به رنگ نارنجی خواهیم بود.
فرماندار و رییس ستاد کرونای شهرستان اسکو با خاطرنشان کردن این نکته که آمار بیماران سرپایی در حال افزایش است، گفت: تعداد مبتلایان به ۲۸۵۶ نفر مبتلا و ۱۴۶ فوتی رسیده و در حال حاضر ۵ نفر در بیمارستان اسکو بستری می باشد و متاسفانه در دو روز اخیر تعداد ۱۰ نفر به مبتلایان کرونای_ث انگلیسی اضافه شده و تعداد مبتلایان به این ویروس به ۳۴ نفر رسیده است.
رضی منش گفت: با عنایت به مصوبه ستاد کرونا، تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها در شهرها و روستاهای شهرستان جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمعات در روز ۱۳ فروردین مصادف با روز طبیعت تعطیل خواهند بود.
فرماندار شهرستان اسکو در پایان یادآور شد با توجه به وضعیت کرونایی روستاهای واقع در مسیرهای گردشگری شهرستان و همچنین ممنوعیت اتراق در فضاهای سبز و تفرجگاه ها، روستای توریستی و تاریخی کندوان در روز طبیعت به روی مسافران نوروزی و گردشگران بسته خواهد بود.
انتهای پیام/
 کندوان در روز طبیعت بسته است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار