مدیر ارتباطات و رسانه باشگاه تراکتور خبر داد:

تیم تراکتور را به دور از حاشیه و جنجال‌های خبری

1398/07/20 - 10:16 - کد خبر: 4008 نسخه چاپی

نصر: مدیر ارتباطات و رسانه باشگاه تراکتور گفت: امسال سعی کرده‌ایم تیم تراکتور را به دور از حاشیه و جنجال های خبری نگه داریم.

به گزارش نصر، وحید خوش”زرع، عصر پنج شنبه در گفت”وگویی با رادیو ورزش اظهار کرد: این فصل، تراکتور رویکردی به دور از حاشیه و به دور از جنجال”های خبری در بخش رسانه ایجاد کرده و سعی کرده”ایم محتواهای خبری اعم از گزارش خبری، تصویر، فیلم و گرافیک را از طریق منبع رسمی باشگاه تولید و به عموم دنبال”کنندگان منتشر کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت تیم تراکتور افزود: خدا را شکر امسال نتایج خوبی گرفته”ایم و با کسب چهار برد و دو تساوی با اختلاف تفاضل گل در رده دوم جدول حضور داریم و تلاش می”کنیم روند خوب نتیجه”گیری خود را حفظ کنیم.

خوش”زرع در خصوص بازی نکردن رضا شکاری نیز گفت: شکاری بازیکن جوان و ملی”پوش ماست و قابلیت”های بسیار خوبی دارد که به تیم اضافه شده است؛ اما هر سرمربی سیاست”های خاص خودش را دارد.آقای دنیزلی در ابتدای فصل سعی کرده استخوان”بندی تیمش را محکم ببندد و البته اعتقاد خاصی به جوانان دارد و برنامه”های ویژه”ای درخصوص تزریق این جوانان به ترکیب اصلی دارد.

وی با بیان این”که اگر مشکلی در خصوص رضا شکاری وجود داشت، نمیتوانستیم قرارداد این بازیکن را ثبت کنیم، افزود: تیم تراکتور، بازی”های سختی در ادامه ماراتن لیگ و جام حذفی پیش رو دارد و قطعاً از تمام بازیکنان در این رقابت”ها استفاده می”شود که شکاری نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مدیر ارتباطات و رسانه باشگاه تراکتور، همچنین درباره محل انجام بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل نود ارومیه خاطرنشان کرد: هنوز محل برگزاری این دیدار اعلام نشده و با توجه به این”که شهرستان سلماس نیز زمین چمن خوبی دارد، بازی کردن در این ورزشگاه نیز به عنوان پیشنهاد مطرح شده است. به هر حال ما مشکلی در این خصوص نداریم و تیم نود ارومیه به عنوان میزبان، هر کجا را که اعلام کند، ما تابع تصمیمات آن ها هستیم.

خوش”زرع بیان کرد: همانطور که پیش از این نیز اطلاع”رسانی کرده بودیم، مازولا، بازیکن برزیلی تراکتور پس از اتمام دوره مداوایش در ترکیه، روز گذشته به ایران بازگشت و از امروز نیز در تمرینات تیم حاضر شد و همپای سایر بازیکنان به تمرین پرداخت.

انتهای پیام/

تیم تراکتور را به دور از حاشیه و جنجال‌های خبری نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار