باغ‌ پرندگان عینالی ‌تبریز بازگشایی شد

1400/01/10 - 13:54 - کد خبر: 40026 نسخه چاپی

نصر: به دلیل برودت هوا و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا باغ پرندگان مدتی تعطیل بود و در اواخر طبق علام اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی مبنی به مشاهده بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تبریز تعطیلی مجموعه ادامه داشت.

به گزارش نصر، مدیر باغ‌پرندگان تفرجگاه عینالی تبریز با ذکر این خبرگفت: این مجموعه به دلیل برودت هوا و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا باغ پرندگان مدتی تعطیل بود و در اواخر طبق علام اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی مبنی به مشاهده بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تبریزتعطیلی مجموعه ادامه داشت.
تبریزی با بیان اینکه تمامی پرندگان مجموعه واکسینه شدند اظهار نمود: خوشبختانه در مجموعه باغ‌پرندگان هیچ موردی از آنفلوآنزا دیده نشد و با واکسیناسیون فوق حاد پرندگان (Re_6+Re_8) این مجموعه بازگشایی شد.
مدیر باغ‌پرندگان تفرجگاه عینالی تبریزافزود: در حال حاضر این مجموعه با نگهداری ۵۱ گونه پرنده و ۷ گونه پستاندار و رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده میزبانی و بازدید هموطنان عزیز می باشد .
قلی‌پور رییس اداره‌فنی سازمان و ناظرفنی مجموعه باغ‌ پرندگان در خصوص این مجموعه توضیح داد: در راستای ایجاد فضای تفریحی و کارگاه آموزشی عملیاتی برای کودکان مبنی بر انس با حیوانات و ایجاد درآمد پایدار در صنعت گردشگری، همچنین بعنوان مرکز نگهداری‌ و تیمار پرندگان و حیوانات باغ‌پرندگان در ایستگاه ‌اول تله‌کابین احداث شده است.
انتهای پیام/
باغ‌ پرندگان عینالی ‌تبریز بازگشایی شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار