اختصاصی نصر/

گمشده؛ سجاد بیمار بیمارستان رازی تبریز؛ خانواده اش در نگرانی؟!

1400/01/09 - 19:55 - کد خبر: 40008 نسخه چاپی

نصر: سجاد گلستانی، پسری ۳۷ ساله، که از مدت ها پیش به دلیل اختلالات روانی در بیمارستان رازی تبریز بستری بود، از دیروز گم شده و موجب نگرانی و دلهره خانواده اش شده است.

به گزارش نصر، برادر سجاد در گفت و گو با خبرنگار نصر با اعلام خبر مفقودی سجاد می گوید: چند روز پیش به خاطر عید و تجدید دیدار با خانواده، سجاد را به منزل آورده بودیم؛ اما از دیروز ساعت ۱۰ صبح که خانه را ترک کرده است، تاکنون هیچ اثری از وی نیافته ایم. و همه جای شهر، بیمارستان ها، کلانتری ها، پزشک قانونی و... را به دنبالش گشته ایم.
وی با بیان این که سجاد از آذرماه سال گذشته در بیمارستان رازی تبریز بستری بود، ادامه می دهد: سجاد پسری باهوش و زرنگی بود، تا این که ۱۷سال پیش، زمانی که تنها سه ماه از خدمت سربازی اش باقی مانده بود، هنگام پست شبانه دچار ترس و وحشت شده و از آن زمان، دچار اختلال روانی می شود و تا الان هم چندین بار در بیمارستان رازی تبریز بستری شده است.
برادر سجاد از نگرانی و عذاب مادرش در فراق سجاد می گوید و می افزاید: مادرم فشارخون بالایی دارد و از دیروز هم که سجاد گم شده است، بیماری مادرم عود کرده و در وضعیت وخیمی به سر می برد.
انتهای پیام/
گمشده؛ سجاد بیمار بیمارستان رازی تبریز؛ خانواده اش در نگرانی؟! نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 2 نظر

  فرشاد   3 سالها پیش  

والله دقیق قیافش یادم نیست ولی دیروز تو چهارراه ۱۷ شهریور همچین آدمی دیدم قد بلند تو چراغ قرمز بطور نامعقولی ببن ماشین ها میرفت حتی من در هارو قفل کردم

  سعید   3 سالها پیش  

متاسفانه این خدمت سربازی مشکلی شده برای جوانان که این جوان نیز به دلیل سربازی به این روز افتاده
پژوهشیار