خبر/

تقویت ارتباطات اوقاف و کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی

1398/07/20 - 09:40 - کد خبر: 3995 نسخه چاپی

نصر: در دیدار علی اکبر بالاگر رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی با حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان، ضرورت افزایش سطح ارتباطات و همکاری های متقابل مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش نصر،  بالاگر در این دیدار اعلام کرد: کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی می تواند کلیه نیازهای کارشناسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان را پوشش دهد.

وی افزود: تاکید ما این است که موضوع ارجاع کار به طور مستقیم به کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی ارائه شود، چرا که تعیین کارشناس توسط کانون از هر لحاظ در برگیرنده منافع سازمان های نیازمند به خدمات کارشناسی است.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: افزایش تعاملات کانون با سازمان های مختلف در سطح استان امکان ارزیابی و آسیب شناسی خدمات کارشناسی و رفع نواقصات احتمالی را فراهم خواهد کرد.

 سید شهاب الدین حسینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار موضوع کارشناسی را با اهمیت دانست و گفت: گسترش تعاملات می تواند در حل و فصل درخواست های کارشناسی اداره اوقاف و امور خیریه و رفع معضلات موجود موثر و مفید باشد.

وی بر ضرورت افزایش بهره وری موقوفات و ایجاد در آمد تاکید کرد و افزود: وقف در واقع پشتوانه اقتصادی اسلام است و بهبود وضعیت موجود و نیز موضوع عمران در سطح شهرها با ایجاد بهره وری در موقوفات و درآمد زایی امکان پذیر است.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: خدمات اداره کل اوقاف و امور خیریه زمینه های مختلف از جمله اشتغال، تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و اقتصادی، حمایت های پرورشی از کودکان و حتی توسعه مجموعه ربع رشیدی را نیز در برمی گیرد.

 شایان ذکر است است در این دیدار که در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی انجام شد، علی اکبر بالاگر و سید شهاب الدین حسینی مسایل مورد علاقه در زمینه های کارشناسی را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

انتهای پیام/

تقویت ارتباطات اوقاف و کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار