امام جمعه موقت تبریز:

صف های طولانی خرید مرغ زیبنده نظام نیست

1400/01/06 - 14:37 - کد خبر: 39885 نسخه چاپی

نصر: امام جمعه موقت تبریز گفت: بعد از ۴۰ سال، این صف های طولانی خرید مرغ اصلا برازنده و زیبنده‌ی نظام نیست و باید برای حل این مشکل تدابیری انجام شود.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رسول عبداللهی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: رهبر انقلاب در خصوص شعار سال ۹۹ گله مندانه فرمودند که شعار سال قبل کاملا عملیاتی نشد که امیدواریم تمامی نهاد ها، سازمان ها و قوه های ثلاثه عزمشان را جزم کرده و نواقص را برطرف کنند.
وی ادامه داد: برای تحقق شعار سال جدید(تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها) نیز قوای سه‌گانه باید جلوی قاچاق و واردات بی رویه را گرفته و با رفع مقررات دست ‌و پاگیر اجازه ندهند شعار امسار نیز مظلوم واقع شود.
وی با انتقاد از مشکلات موجود در بحث خرید مرغ متذکر شد: بعد از ۴۰ سال، این صف های طولانی خرید مرغ اصلا برازنده و زیبنده‌ی نظام نیست و باید برای حل این مشکل تدابیری انجام شود.
مسئول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: بحث انتخابات ریاست جمهوری از حیث داخلی به این دلیل مهم است که افرادی تازه نفس و با انگیزه به بدنه‌ی اجرایی پمپاژ شود و از حیث خارجی نیز حضور ومشارکت حداکثری مردم که نمایانگر اقتدار نظام است، بسیار مهم است.
وی ادامه داد: دشمنان ساکت نیستند و با هزینه های میلیاردی در ماهواره سعی می‌کنند حاکمیت، دولت و نظام را غیر توانمند نشان دهند که اگر در مقابل این اقدامات ساکت بمانیم و چیزی نگوییم، به واقعیت تبدیل خواهد شد.
وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز در تشریح ویژگی های رئیس جمهور بیان کرد: براساس فرامین رهبر انقلاب، رییس جمهور باید فردی با ایمان  و متعهد، با کفایت و توانمند، عدالت محور، پایبند و حافظ ارزشهای انقلاب باشد.
 عبداللهی خاطرنشان کرد: رییس جمهور باید به توانمندی های داخلی و جوانان ایمان داشته باشد، در مقابل دشمن نلرزد و نترسد، امیدوار و امید بخش باشد، نه تنها فاسد نباشد بلکه ضد فساد نیز باشد. مشکلات اصلی کشور را بشناسد، باید حامی جریان مقاومت باشد و نباید بخاطر چند رای بیشتر وحدت و یکپارچگی مردم را بهم بزند و اخلاق در انتخابات و قانون را ملاحظه کند.
وی در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز تاکید کرد: صرفا نسبت های فامیلی و عکس های کاندیداها ملاک قرار نگیرد و باید کسانی انتخاب شوند که آشنا با نظام و بودجه شهری باشند.
مسئول دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران در پایان سخنان خود در خصوص برجام متذکر شد: فرمایشات رهبری فصل الخطاب است و نباید دوباره فریب دشمن را بخوریم و تنها راه بازگشت به برجام لغو همه‌ی تحریم ها و راستی آزمایی دشمن است و لاغیر. دشمنان نیز بدانند تاکنون هیچ غلطی نکرده اند و از این به بعد نیز با هیچ کدام از ترفندها از جمله فشار حداکثری هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
انتهای پیام
 صف های طولانی خرید مرغ زیبنده نظام نیست خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار