گفت و گوی نصر با برادر پاکبان بستری در ICU بیمارستان:

برای بهبودی برادرم دعا کنید/ همت شهرداری برای کمک به خانواده برادرم

1400/01/04 - 16:01 - کد خبر: 39855 نسخه چاپی

نصر: صبح دیروز بود که در میدان آذربایجان تبریز، یکی از کارگران شهرداری منطقه چهار به نام "حسین همتی" در اثر تصادف شدید با مینی بوس دچار خونریزی مغزی می شود.

به گزارش نصر، با این که خوشبختانه از مرگ نجات یافته است، ولی همچنان در کما به سر می برد و طبق گفته پزشک معالجش، برای بهبودی اش فقط باید دعا کرد. همچنین به نظر می رسد با وجود هزینه های سرسام آور درمان، کمک شهرداری برای حمایت از این خانواده خالی از لطف نباشد.
 
برادر حسین همتی در گفت و گو با خبرنگار نصر به وضعیت وخیم برادرش اشاره می کند و می گوید: برادرم در کما به سر می برد و حالش بسیار وخیم است؛ پزشکان نیز می گویند: "ما هم نمی دانیم چه در انتظار وی خواهد بود، فقط باید دعا کنیم".
وی با بیان این که سه قسمت از بدن برادرم تحت عمل جراحی قرار گرفته است، ادامه می دهد: دیروز بعد از آنکه مینی بوس به شدت با حسین برخورد می کند، وی را نیز ۲۰ متر در کنار جدول با خودش می کشاند و بعد از آنکه یک کارگر حاضر در صحنه، با اشاراتی راننده مینی بوس را از وجود برادرم در مقابل ماشینش مطلع می سازد، مینی بوس متوقف می شود.
اما بعد از توقف مینی بوس، راننده با مشاهده وضعیت خونی و اسفناک برادرم، ماشین را همانجا رها و پا به فرار می گذارد؛ ولی بعدا از طریق پیگیری هایی که توسط کلانتری و وکیل شهرداری منطقه چهار انجام شد، ضارب دستگیر و در حال حاضر در بازداشت به سر می برد.
وی با بیان این که شهرداری به کارگران به چشم فرزند ناخوانده نگاه می کند اظهار داشت: براساس مصوبه، باید برای تمیزکاری مکان های پرخطر از ماشین های مکانیزه استفاده شود، ولی متاسفانه این مصوبه عملی نمی شود و تا الان هم چندین کارگر در اثر تصادفات متعدد دذ اتوبان ها و یا زیرگذرها جان خود را از دست داده اند؛ چه لزومی داشت که کارگر در روز تعطیل برای نظافت ورودی اتوبان فرستاده شود!
برادر حسین همتی ضمن تشکر از معاون خدمات شهرداری به خاطر عیادت از حسین، می افزاید: تا به الان تمام هزینه های درمانی برادرم را خود متقبل شده ام، زیرا خانواده اش چیزی ندارند که بخواهم ریالی از آنان دریافت نمایم. حسین پسری شش ساله دارد و دخترش نیز در آستانه نامزدی قرار دارد. ای کاش شهرداری محترم همتی بکند و در تامین مخارج و هزینه های بیمارستان، خانواده برادرم را یاری نماید.
انتهای پیام/انتهای پیام/
برای بهبودی برادرم دعا کنید/ همت شهرداری برای کمک به خانواده برادرم فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار