مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری خبر داد:

راه‌اندازی نرم‌افزار «بازار» برای عرضه اینترنتی میوه‌جات در تبریز

1400/01/04 - 20:32 - کد خبر: 39842 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز از راه‌اندازی نرم‌افزار «بازار» برای عرضه اینترنتی میوه‌جات در سال آینده خبر داد.

به گزارش نصر، ابراهیم محمدی گفت: برای اولین بار در سطح کشور، اولین مرکز عرضه سبزی و صیفی‌جات و میوه‌جات استوایی نیز ایجاد شده است که با تکمیل نرم‌افزار «بازار» این کار سرعت خواهد یافت.
وی با اشاره به فعالیت سوغات ‌سراها در تبریز، اعلام کرد: خدماتی در راستای استفاده بهینه شهروندان تبریزی و مسافران از سوغات تبریز ترتیب داده‌ و در سه نقطه از شهر یعنی ورودی آذرشهر- نزدیک پالایشگاه، پلیس راه صوفیان و ائل باغی اتوبان کسایی، سوغات ‌سراهایی احداث کرده‌ایم.
وی با اشاره به نامگذاری روز پنج‌شنبه به نام پنج‌شنبه‌های گل در تبریز، خاطرنشان کرد: بر اساس این نامگذاری، کیوسک ‌داران سطح شهر، گل و گیاه را با ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌کنند.
محمدی با اشاره به احداث میدان میوه و تره بار شهریار، اعلام کرد: میدان شهریار با مساحت ۱۳.۵ هکتار در فاز یک و دو در حال اجرا است که ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و شهرداری تبریز بدون هیچ آورده‌ای ۲۳ درصد از سهم آن میدان را در اختیار دارد.
وی افزود: میدان میوه و تره بار شهریار در هفت فاز اجرا می‌شود که شامل میادین میوه، تره‌بار و خشکبار خواهد بود و فاز اول آن اواخر سال ۱۴۰۰ افتتاح می‌شود.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی گفت: بارانداز گل و گیاه به عنوان بزرگترین بارانداز شمال‌غرب کشور، در صورت همکاری مناطق در تبریز احداث می‌شود.
انتهای پیام/
 راه‌اندازی نرم‌افزار «بازار» برای عرضه اینترنتی میوه‌جات در تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار