به دنبال برگزاری جشن عروسی و ابتلای چندیدن نفر به کرونا صورت گرفت؛

ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم در روستای دیزج لیلی خانی

1400/01/04 - 12:34 - کد خبر: 39831 نسخه چاپی

نصر: پیرو دستور بخشداری و اطلاعیه مسئول خانه بهداشت روستای دیزج لیلی خانی مبنی بر وضعیت بحرانی گسترش بیماری کرونا در روستا برگزاری هرگونه مراسم ممنوع است.

به گزارش نصر، در این اطلاعیه که در کانال تلگرامی اطلاع رسانی دهیاری روستای دیزج لیلی خانی آمده است به این شرح است: قابل توجه کلیه اهالی روستای دیزج لیلی خانی،
پیرو دستور بخشداری محترم بخش مرکزی تبریز و اطلاعیه مسئول خانه بهداشت روستای دیزج لیلی خانی مبنی بر وضعیت بحرانی گسترش بیماری کرونا در روستا، بدینوسیله به اطلاع اهالی و دیزجی های مقیم در مناطق دور و نزدیک میرساند از مورخه ۱۴۰۰/۰۱/۰۳ هرگونه تجمع در مساجد، حسینیه ها، آرامستان، قهوه خانه ها، برگزاری مراسمات مذهبی و جشن عروسی و غیره موکدا ممنوع می باشد و در صورت مشاهده و یا اخذ هرگونه گزارش پیگرد قانونی خواهد شد.
شایان ذکر است در صورت عدم رعایت موارد فوق، افرادی که به دلیل بیماری کرونا فوت کرده باشند امکان برگشت فوتی به روستا کاهش یافته و احتمال دفن در وادی رحمت شهرستان تبریز افزایش یابد.
این اطلاعیه ای است که دهیاری روستای دیزج لیلی خانی در روز های اخیر منتشر نموده است.
در روز های مانده به سال تحویل وقتی همه اهالی روستا برای تحویل سال جديد آماده می شدند و مشغول تدارک عید بودند خانواده ای اقدام به برگزاری مراسم جشن عروسی می کند، جشن عروسی که متاسفانه منجر به فوت دو نفر و بستری شدن چندین نفر بدلیل ابتلا به ویروس کویید 19 می شود.
"حسین علیپور" در گفتگوی تلفنی با خبرنگار نصر، گفت: طبق اعلامی بهداشت و فوتی دو نفر بر اثر کرونا هرگونه تجمع و برگزاری مراسم در روستای دیزج لیلی خانی ممنوع و باید از تجمعات در روستا جلوگیری گردد.
جلوگیری از برگزاری هر گونه مراسم، رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت در روز هایی که کشور درگیر با کرونا است و هنوز جولان می دهد نباید غافل شد.
لازم است تا شهروندان از دید و بازدید ها و رفتن به دامان طبیعت در روز ١٣ فروردین که از ازدحام بالایی برخوردار می شود جدا پرهیز نمایند.
گزارش نصر حاکی از آن است باتوجه به دستور بخشدار لازم است اهالی این منطقه نسبت به این موضوع بیش از پیش حساس بوده و مراقبت نمایند.
انتهای پیام/
ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم در روستای دیزج لیلی خانی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  یاشارصبا   3 سالها پیش  

باسلام
فوتی روستای دیزج لیلی خانی دراثرویروس کرونا سه نفر میباشدودونفرهم باونتیلاتورزنده هستندکه حال یکب ازانهاوخیم گزارش شده وبیش ازپانزده نفرهم درخانه در قرنطینه کامل هستند
پژوهشیار