خبر/

سه واحد گردشگری در آذربایجان شرقی تذکر گرفتند

1400/01/03 - 11:03 - کد خبر: 39818 نسخه چاپی

نصر: معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی اعلام کرد: تعداد سه واحد گردشگری این استان در مسیر آزادراه تبریز-زنجان تذکر کتبی دریافت کردند.

به گزارش نصر،  علیرضا بایرام زاده روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آزادراه زنجان -تبریز یکی از پرتردد ترین جاده‌های آذربایجان شرقی به شمار می‌آید، افزود: در این راستا ستاد اجرای خدمات سفر آذربایجان شرقی، اقدامات نظارتی خود را در راستای نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای گردشگری فعال در این مسیر آغاز کرده است.
وی ادامه داد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تیم های نظارتی ستاد سفر آذربایجان شرقی به صورت مستمر از مجموعه های بین راهی و تاسیسات گردشگری شهرستان های مختلف نظارت به عمل می آورند و به دنبال نظارت های به عمل آمده از مسیر تبریز-زنجان تعداد سه تذکر کتبی برای سه واحد گردشگری در این محور صادر شد.
بایرام زاده اظهار داشت: با توجه به لزوم رعایت همه جانبه پروتکل های بهداشتی در تمامی واحدهای گردشگری اعم از مراکز اقامتی، مجتمع ها و تاسیسات گردشگری، درصورت صدور تذکر کتبی برای هر واحد تنها ۲۴ساعت فرصت زمانی برای جبران و رفع نواقصات ذکر شده در تذکرات برای واحدها اعمال خواهد شد.
به گفته وی در صورت عدم تطبیق فعالیت واحدهای متخلف با دستورالعمل های اعمال شده، واحد مورد نظر پلمپ خواهد شد.
به گزارش ایرنا، هر چند حوزه گردشگری آذربایجان شرقی مانند دیگر مناطق کشور از زمان شیوع کرونا تاکنون با رکود بی سابقه مواجه است، اما سرهنگ کریمی نژاد، رییس پلیس راه استان امروز اعلام کرد که میزان سفرهای برون  استانی و بین شهری این خطه در تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه  پارسال شاهد شد بیش از ۵۰ درصدی بوده است. 
در همین حال دکتر درستی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز افزایش شیوع کرونا در استان در ۲ هفته اخیر را  نگران کننده خواند و از مردم خواست با خودداری از انجام سفر و  دید و بازدیدهای عید به تثبیت  وضعیت بیماری کمک کنند.
انتهای پیام/
سه واحد گردشگری در آذربایجان شرقی تذکر گرفتند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار