فرمانده تیپ ۲۵ نیروی زمینی ارتش:

هیچ کس جرأت تجاوز به ایران را ندارد

1400/01/03 - 11:02 - کد خبر: 39817 نسخه چاپی

نصر: فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: کسی جرات ندارد خیال تجاوز به حدود و قصور میهن عزیزمان ایران را در ذهن خود بپرواند.

به گزارش نصر، امیر سرتیپ دوم امیرحسین شفیعی روز دوشنبه در بازدید از یگان های مستقر در پایگاه های مرزی شمال غرب، خطاب به آنان افزود: آرامشی را  که مردم ایران پای سفره هفت سین در کانون گرم خانواده داشتند، مدیون ایثار و از جان گذشتگی شما عزیزان هستند.
وی اضافه کرد: شما سربازان ولایتمدار دور از خانه و خانواده با جهادی که در این روزهای مبارک انجام می دهید، به همگان ثابت کردید، از نسل همان هایی هستید که در دوم فروردین ۶۱ با حضور در عملیات بزرگ فتح المبین عاشقانه جان و مال خود را فدای کشور عزیزمان کردند و امنیت و آرامش را به ما هدیه دادند.
فرمانده تیپ ۲۵ نزاجا گفت: عملیات فتح المبین یکی از عملیات های باشکوه مشترک ارتش و سپاه بود که لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان و همچنین از فرماندهان شایسته دیار آذربایجان شهید مهدی باکری نیز در این عملیات حضور داشتند.
وی خطاب به تکاوران مستقر در یگان های مرزی تاکید کرد : همان طور که همیشه نشان داده ایم باز هم به دشمنان ایران بزرگ ثابت می کنیم که کسی جرات ندارد خیال تجاوز به حدود و قصور میهن عزیزمان ایران را در ذهن خود بپرواند.
انتهی پیام/
هیچ کس جرأت تجاوز به ایران را ندارد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار