رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی در گفتگو با نصر خبر داد:

افزایش ۱۳۴ درصدی سفر های جاده ای استان در روز اول فروردین

1400/01/02 - 19:00 - کد خبر: 39809 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: سفر های جاده ای استان روز گذشته (اول فروردین)، نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۳۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش نصر، سرهنگ رضا کریمی نژاد در گفتگو با خبرنگار نصر به اجرای طرح نوروزی پلیس اشاره کرد و اذعان داشت: این طرح با شعار "پرهیز از سفر، ایمنی و سلامت" از ۲۶ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال اجرا خواهد شد.
وی از افزایش ۱۷ درصدی وقوع تصادفات در جاده های استان خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، سفر های جاده ای استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد افزایش و همچنین سفر های جاده ای استان روز گذشته (اول فروردین)، نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۳۴ درصد افزایش داشته است. 
سرهنگ کریمی نژاد در ادامه به شهرهای ممنوعه استان برای مسافرت اشاره کرد و اذعان داشت: ورود به دو شهرستان عجب شیر و سراب که از لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت نارنجی قرار دارند، ممنوع بوده و در صورت ورود خودروهایی با پلاک غیربومی، اعمال قانون خواهد شد.
رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی در پایان تصریح کرد: مردم از سفر های غیرضروری خودداری کنند و به منظور اجرای هرچه بهتر طرح مذکور در کنار پلیس باشند تا ان شاء الله شاهد کاهش آمار تصادفات و فوتی ها در استان باشیم.  

انتهای پیام/
افزایش ۱۳۴ درصدی سفر های جاده ای استان در روز اول فروردین فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار