مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد

استقرار ۶۰۰ دستگاه خودرو نیمه سنگین و سنگین در جاده‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی

1399/12/29 - 22:22 - کد خبر: 39779 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از استقرار ۶۰۰ دستگاه خودرو نیمه سنگین و سنگین در جاده‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش نصر، اورجعلی علیزاده در جریان بازدید استاندار آذربایجان شرقی از راهدارخانه سامبران شهرستان اهر،‌ با اشاره بهآمادگی کامل این اداره در راستای اجرای طرح نوروزی دستگاه‌های خدمات رسان از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین، گفت: در حال حاضر ۵۲ راهدارخانه در طول محورهای مواصلاتی استان وجود دارد که در آن‌ها حدود ۱۲۰۰ پرسنل فعال در آماده باش کامل برای خدمت به مردم هستند.
به گزارش ایسنا، وی همچنین از استقرار اکیپ‌های پیمانکار در طول محورها نیز خبر داد که در جهت لکه گیری، خط کشی و مسائل جاده‌ای مشغول فعالیت هستند.
وی گفت: در جلسات انجام شده با انجمن‌های حمل و نقل عمومی در ترمینال‌ها، مقرر شده که برای مسافرت‌های احتمالی حدود ۶۰۰ دستگاه اتوبوس برای این امر در نظر گرفته شود.
علیزاده افزود: در حال حاضر بیشترین میزان خروجی را از استان داریم و طبق پیش بینی‌ها، احتمال می‌رود که از سه تا چهار فروردین ماه، بیشتر حجم مسافران، از استان به مرکز باشد که در این خصوص نیز آمادگی داریم تا مشکلی پیش نیاید.
فرماندار اهر نیز در این جلسه از آمادگی تمام مجموعه راهدارخانه‌ای، اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای، پلیس راه، راهداری در جهت خدمت رسانی بهتر به مردم و همشهریان در طول جاده‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
رسول خدابخش در خصوص بحث کنترل بیماری کرونا در شهرستان اهر نیز گفت: خوشبختانه با اجرای موفق طرح حاج قاسم سلیمانی به صورت محله به محله در حال حاضر این بیماری تحت کنترل است.
وی افزود: در زمینه تهیه و توزیع مرغ و سایر اقلام ضروری مردم در شهرستان اهر نیز هیچ مشکلی وجود ندارد.
انتهای پیام/
استقرار ۶۰۰ دستگاه خودرو نیمه سنگین و سنگین در جاده‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار