استاندار آذربایجان شرقی:

نوروز امسال زمان خوبی برای مسافرت نیست/ مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند

1399/12/29 - 19:59 - کد خبر: 39776 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر رعایت توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و پرهیز از سفرهای غیرضروری از سوی هموطنان، گفت: نوروز امسال زمان خوبی برای مسافرت نیست و افزایش سفرها می‌تواند وضعیت تثبیت‌شده کرونا را بدتر کند.

به گزارش نصر، محمدرضا پورمحمدی در جریان بازدید از پاسگاه پلیس‌راه اهر- تبریز، با تأکید بر اینکه هیچ برنامه‌ای برای استقبال از مسافران نوروزی در آذربایجان شرقی پیش‌بینی نشده است، افزود: با وجود تأکید بر عدم انجام سفرهای نوروزی، دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادرسان برای مدیریت حوادث احتمالی در ایام پیش‌رو آمادگی کامل دارند.
وی با بیان اینکه طرح امداد نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین اجرا می‌شود، گفت: تأکید ستاد مقابله با کرونا بر عدم انجام سفرهای غیرضروری است و در صورت ضرورت، مردم حتماً به توصیه‌های دستگاه‌های امدادی بویژه پلیس‌راه توجه کنند تا سال جدید را بدون حوادث تلخ جاده‌ای شروع کنیم.
پورمحمدی، افزایش 35 درصدی تردد در محورهای مواصلاتی استان در روزهای گذشته را نگران‌کننده دانست و گفت: در صورت بی‌توجهی به توصیه‌های ستاد مقابله با کرونا، شاهد بازگشت موج شیوع کرونا خواهیم بود.
وی با بیان اینکه نوروز امسال، زمان خوبی برای مسافرت نیست، افزود: در حال حاضر آذربایجان شرقی از نظر شیوع کرونا در یک وضعیت تثبیت‌شده قرار دارد، ولی با کمترین بی‌توجهی و عادی‌انگاری احتمال بدتر شدن وضعیت وجود دارد.
انتهای پیام/
 نوروز امسال زمان خوبی برای مسافرت نیست/ مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار