شهردار تبریز؛

روحیه مدیریتی شهید قلیزاده بهترین الگو برای آتش‌ نشانان است

1399/12/28 - 22:41 - کد خبر: 39747 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: روحیه مدیریتی شهید قلیزاده در ایام شیوع کرونا و ایثار وی در راه سلامت و امنیت جامعه باید الگوی آتش‌نشانان دلاور شود.

به گزارش نصر، ایرج شهین‌باهر در حاشیه آیین اولین سالروز درگذشت شهید محمد قلیزاده، اظهار کرد: امروز در سایه تلاش عزیزانی همانند شهید محمد قلیزاده، شهر تبریز در وضعیت مناسب از نظر کرونا قرار دارد و این امر در سایه تلاش و جانفشانی مدیران مختلف شهری به دست آمده است که برخی از آن‌ها در این راه جان خود را از دست داده‌ و یا در بیکارستان‌ها بستری شده‌اند.
وی افزود: تمام کارکنان شهرداری و شهروندان تبریز، قدردان ایثار و از خودگذشتگی آن مرحوم بوده و امروز به پاس آن همه تلاش و خدمت بر سر مزار او حاضر شده‌اند.
وی اعلام کرد: در موضوع کرونا، شهید محمد قلیزاده الگویی برای دیگر مدیران بود و هنوز هم در تمام جلسات مربوط به این موضوع، از وی به عنوان مدیری که واقعا احساس وظیفه و تکلیف کرده و پای کار بود، یاد می‌شود.
شهین باهر اضافه کرد: آرزومندم تمامی مدیران تبریز دارای همین روحیه بوده و اگر مسئولیتی بر عهده بگیرند، در مقابل مردم، جانانه با تمام قوا فعالیت کنند.
وی تاکید کرد: مدیران ما باید بدانند آنچه از انسان به خصوص مدیران شهری باقی خواهد ماند، نام نیک است و چه خوب است که این نام در راه خدمت به همنوعان، وطن و انسانیت باشد.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی افزود: امروز نام این عزیز در تمام ایستگاه‌های آتش نشانی تبریز ثبت شده و ماندگار خواهد بود.
انتهای پیام/
روحیه مدیریتی شهید قلیزاده بهترین الگو برای آتش‌ نشانان است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار