مدیرکل میراث فرهنگی استان؛

سامانه راهنمای پیامکی گردشگری آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد

1399/12/28 - 20:19 - کد خبر: 39739 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: سامانه راهنمای پیامکی گردشگری استان به شماره ۱۰۰۰۰۴۱۰۴۱ راه‌اندازی شد.

به گزارش نصر، احمد حمزه زاده، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این کار در راستای تسهیل دسترسی هم استانی‌ها و گردشگران به اطلاعات اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، جاذبه‌های گردشگری و صنایع‌دستی انجام شده است.
وی اظهار داشت: علاقه مندان می‌توانند برای مشاهده هرگونه اطلاعات اعم از عکس‌ها، ویدئوها، اطلاعات تاریخی، موقعیت مکانی و مسیریابی (لوکیشن)، تلفن های تماس، نشانی سایت و شبکه‌های اجتماعی، دانلود نقشه‌های گردشگری و بروشورهای راهنما و هر یک از عبارات گردشگری آذربایجان شرقی، موزه آذربایجان، موزه قاجار، خانه حیدرزاده و گوهردستان را به شماره ۱۰۰۰۰۴۱۰۴۱ پیامک کنند.
حمزه زاده، از مهم‌ترین اهداف اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در سال ۹۹ را توسعه زیرساخت‌های تبلیغات و معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های استان به واسطه امکانات دیجیتالی و الکترونیکی اعلام کرد و ادامه داد: در این راستا انتشار ویدئوها و تورهای مجازی ابنیه تاریخی استان انجام شد.
به گزارش ایرنا، افزون بر یک هزار و ۸۰۰ اثر ثبت شده ملی در حوزه میراث فرهنگی و جاذبه های خاص گردشگری در کنار بازار تاریخی تبریز و ثبت شده در فهرست یونسکو، آذربایجان شرقی را در رده پنج استان نخست ایران به لحاظ برخورداری از ظرفیت های صنعت گردشگری قرار داده است.
انتهای پیام/
سامانه راهنمای پیامکی گردشگری آذربایجان‌شرقی راه‌اندازی شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار