پیش بازی امروز تراکتور - سپاهان/

دوئل سرخ های آذربایجان با سپاهان در اصفهان

1399/12/28 - 11:49 - کد خبر: 39714 نسخه چاپی

نصر: در حساس ترین جدال هفته دو تیم سپاهان و تراکتور از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش نصر، از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران و در آخرین بازی سال ۱۳۹۹ سرخ پوشان تبریزی در دیداری حساس مهمان زرد پوشان اصفهانی خواهند بود. دیداری که مثل همیشه جذابیت خاص خود را دارد و بازیکنان زیادی همواره بین این دو تیم رد و بدل می شود. تیم تراکتور که بعد از روی کار آمدن رسول خطیبی توانست هفته گذشته مقابل نساجی مازندران به پیروزی برسد، این هفته مقابل سپاهانی قرار می گیرد که توانست در هفته گذشته با نتیجه قاطع ۶ بر ۱ تیم آلومینیوم اراک را در هم بکوبد و در دیدار جام حذفی نیز با شکست مس رفسنجان به مرحله بعدی راه پیدا کند. تیم تراکتور نیز با انصراف نماینده ماهشهر و بدون حضور در این دیدار توانست به مرحله بعدی صعود کند و فرصت بیشتری نسبت به حریف خود برای استراحت داشت.
زرد پوشان اصفهانی با هدایت نوید کیا در ۵ دیدار گذشته خود ۵ برد متوالی داشته اند و با ۳۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و در صورت ادامه روند شکست ناپذیری خود می توانند خود را به صدر جدول نیز برسانند اما در این سوی میدان تیم پرحاشیه تراکتور تا به اینجای کار ۲۶ امتیاز کسب کرده است و در رده پنجم جدول قرار دارد و در صورت برد می تواند جای فولاد را در رده چهارم به چنگ درآورد.
در این دیدار سامان نریمان جهان مهاجم جدید تراکتور و رزاق پور می توانند بدون مشکلی در اختیار تیم قرار بگیرند و در تیم سپاهان نیز احسان حاج صفی، بازیکن سابق تراکتور که بعد از حرف و حدیث های فراوان بالاخره به تیم محبوب خود بازگشت، در این دیدار مقابل هم تیمی های سابق خود به میدان خواهد رفت.
از نکات جالب این بازی می توان به رویارویی دوباره هم بازی هم قدیمی یعنی محرم نویدکیا و رسول خطیبی به عنوان سرمربی اشاره کرد که در نیم فصل نخست نوید کیا توانسته بود شاگردان خطیبی را در تیم آلومینیوم شکست دهد که باید دید خطیبی این شکست را جبران خواهد کرد یا باز هم مقابل هم تیمی سابق خود تن به شکست خواهد داد.
همچنین از نکات مثبت این دیدار می توان به جدال سجاد شهباز زاده بهترین گلزن لیگ با محمد عباس زاده مهاجم زهردار تراکتور اشاره کرد که هردو برای آقای گلی باهم رقابت می کنند.
لازم به ذکر است تیم های سپاهان و تراکتور از ساعت ۱۵:۳۰ با قضاوت پیام حیدری در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

گزارش از حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
دوئل سرخ های آذربایجان با سپاهان در اصفهان نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار