مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خبر داد:

برگزاری طرح آرامش بهاری و مراسم تحویل سال در بقاع متبرکه آذربایجان‌شرقی

1399/12/28 - 10:45 - کد خبر: 39704 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از برگزاری طرح آرامش بهاری و مراسم تحویل سال در آستان مطهر امام زادگان(ع) و بقاع متبرکه استان خبر داد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه و سال جدید، اظهار کرد: در سال جدید نیز همانند سال‌های گذشته، طرح آرامش بهاری در جوار امام زادگان از ۲۸ اسفندماه سال‌جاری تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۰ اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه این طرح، در قالب برپایی خیمه‌های معرفت، پاسخگویی به سوالات دینی، تبرکات مهدوی و... برگزار می‌شود، اضافه کرد: با توجه به تقارن این ایام با نیمه شعبان، کاروان‌های شادی نیز در جوار امام زادگان و بقاع متبرکه برپا می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، برپایی نمایشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی در جوار امام زادگان را از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری در سال ۱۴۰۰ برشمرد.
وی با بیان اینکه مراسم تحویل سال نیز در آستان مطهر امامزادگان شاخص استان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: از مردم متدین استان نیز دعوت می‌کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود در این مراسم شرکت شوند و یا به صورت مجازی از طریق سایت‌های امام زادگان، مراسم‌های مذکور را تماشا کنند.
انتهای پیام/
 برگزاری طرح آرامش بهاری و مراسم تحویل سال در بقاع متبرکه آذربایجان‌شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار