معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز خبر داد:

انجام تست رایگان بیماری های واگیردار برای آسیب دیدگان اجتماعی در تبریز

1399/12/27 - 14:05 - کد خبر: 39671 نسخه چاپی

نصر: معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از انجام تست رایگان و توزیع اقلام بهداشتی به آسیب دیدگان اجتماعی با همکاری اداره ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و اداره کل سلامت شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این مطلب، اظهار کرد: طرح رایگان غربالگری و شناسایی بیماری‌ها در بین آسیب دیدگان اجتماعی با همکاری اداره ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز و با استقرار پزشک در کانکس‌های مستقر شده در مناطق معین، اجرا می شود.
وی افزود: آزمایش تشخیص بیماری‌های واگیردار نظیر هپاتیت، ایدز و کوید ۱۹ برای آسیب دیدگان اجتماعی و عملیات غربالگیری با استقرار کانکس در کنار کمپ ترک اعتیاد و محلات پرخطر شهر و با حضور پزشکان، انجام می‌شود.
وی افزود: فعالیت این کانکس‌ها زیر نظر اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز و با همکاری اداره آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری تبریز خواهد بود که علاوه بر انجام تست‌های پزشکی اقلام بهداشتی نیز به آسیب دیدگان در این کانکس‌ها تحویل داده خواهد ضد.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، قربانیان گفت: جمع آوری و انتقال کارتن خواب‌ها و افراد بی خانمان و معتادان متجاهر و بدون سرپناه به گرم خانه، در دستور کار اداره ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی قرار دارد و در این راستا انتقال این افراد به مراکز ذکر شده به صورت شبانه روزی قابل انجام است.
انتهای پیام/
انجام تست رایگان بیماری های واگیردار برای آسیب دیدگان اجتماعی در تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار