رئیس مرکز آموزشی، درمانی امام رضا (ع) تبریز؛

بیمار فوتی آتش بازی چهارشنبه سوری نداریم

1399/12/27 - 13:05 - کد خبر: 39666 نسخه چاپی

نصر: رئیس مرکز آموزشی، درمانی امام رضا (ع) تبریز گفت: با توجه به رعایت همشهریان هیچ بیمار فوتی ناشی از آتش بازی و ترقه بازی چهارشنبه سوری در این مرکز نداریم.

به گزارش نصر، مسعود فقیه دینوری رئیس مرکزآموزشی و درمانی امام رضا  (ع) تبریز  اظهار داشت: شب گذشته جمعا ۵ نفر مسدوم حوادث چهارشنبه سوری به این مرکز مراجعه داشته که پس از مداخلات درمانی ترخیص شدند.
دینوری در خصوص تعداد کل مراجعات اورژانس در ۲۴ ساعت گذشته افزود: در شبانه روز گذشته بالغ بر ۲۵۰ مورد مراجعه به اورژانس این مرکز داشته ایم که تنها ۵ مسدوم ناشی از حوادث چهارشنبه سوری بودند.
رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا  (ع) تبریز با اعلام اینکه بالغ بر چهل روز است که وضعیت ثابتی در بیماران کرونایی داریم گفت: همزمان با کل استان در چهل روز گذشته وضعیت پایدار در بحث بیماران کرونایی داریم و به طور متوسط  ۳۵ الی ۴۰ بیمار  کرونایی در این مرکز بستری می باشند.
وی ادامه داد : اکثر بیماران کرونایی در بخشهای ویژه بستری بوده و نسبت به ۲۶ اسفند سال گذشته تعداد بستری ها به یک پنجم تقلیل یافته است.
دینوری از آمادگی کامل این مرکز در مقابله با هر گونه بحران و حوادث غیر مترقبه گفت: مرکز آموزشی، درمانی امام رضای تبریز در حال حاضر با تمام امکانات و تجهیزات آماده مقابله با بحران بوده و به صورت ۲۴ ساعته  خدمات درمانی به هموطنان ارائه می نماید.
وی ضمن تقدیر از همکاری هموطنان در رعایت و قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس اضافه کرد: امیدواریم در ایام عید نوروز هموطنان این رعایت پروتکل‌های بهداشتی را ادامه دهند تا شاهد شروع سالی بدون کرونا و به حداقل رساندن بیماران کرونایی باشیم.
انتهای پیام/
بیمار فوتی آتش بازی چهارشنبه سوری نداریم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار