همزمان با چهارشنبه آخر سال صورت می گیرد:

استقرار آتش نشانان در ۲۳ نقطه کلانشهر تبریز

1399/12/26 - 13:54 - کد خبر: 39607 نسخه چاپی

نصر: سازمان آتش نشانی در چهارشنبه آخر سال با استقرار در 23 نقطه شهری تبریز به حال آماده باش قرار گرفت همزمان با فرار رسیدن چهارشنبه آخر سال، سازمان آتش نشانی تبریز با استقرار نیروهای عملیاتی در 23 نقطه شهری به حفظ ایمنی شهر می پردازد

به گزارش نصر، آتش پاد علیرضا زبردست مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: چهارشنبه آخر سال در طول سالهای اخیر اکثرا با حوادث و صدمات جانی شهروندان روبرو بود و همین امر موجب ایجاد حس مسئولیتی برای مراکز امدادی به ویژه آتش نشانی در حوزه خدمات شهری شد که آتش نشانان در روزهای پایانی سال به صورت آماده باش به امداد رسانی شهروندان بپردازند.
او ادامه داد: 23  ایستگاه به عنوان پشتیبان و 23 اکیپ سیار  نیز به صورت آماده باش شهری در سطح شهر مشغول به فعالیت و امدادرسانی خواهد بود و  همچنین 5 دستگاه اکیپ موتوری عملیاتی اطفاء حریق نیز در سطح شهر به حال گشت زنی می شوند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز ادامه داد: حدود 200 نفر آتش نشان چهارشنبه آخرسال را پوشش ایمنی می دهند و امیداواریم شهروندان با رعایت اصول ایمنی ، چهارشنبه آخر سال را با شادی و سلامتی سپری کنند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اینکه امسال متاسفانه با دو حادثه مربوط به چهارشنبه سوری مواجه بودیم افزود: بی احتیاطی و سهل انگاری در تولید مواد محترقه موجب مرگ یکی از شهروندان خردسال و مصدومیت شدید دو شهروند دیگر در حادثه میدان پیش قدم شد.
وی افزود: قشر آسیب پذیر  حوادث معمولا،کودکان،نوجوانان و جوانان می باشند که از والدین انتظار می رود مراقبت بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/
استقرار آتش نشانان در ۲۳ نقطه کلانشهر تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار