فرماندار تبریز خبر داد:

ثبت‌نام ۲۳۸ نفر برای انتخابات شورای شهر تبریز در مجموع ۶ روز

1399/12/26 - 13:00 - کد خبر: 39603 نسخه چاپی

نصر: فرماندار تبریز از ثبت‌نام ۲۳۸ نفر برای شورای شهر تبریز در مجموع شش روز خبر داد.

به گزارش نصر، بهروز مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: تعداد کل ثبت‌نام‌کنندگان قطعی در تمام شهرهای شهرستان تبریز در روز ششم ۱۳۰ نفر است و از این تعداد، تعداد ۱۱۶ نفر برای شورای شهر تبریز ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۰۰ نفر از آنها مرد و ۶ نفر زن هستند.
وی افزود: از ۱۳۰ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در روز ششم، تعداد ۲ نفر برای شورای شهر خسروشاه ثبت‌نام کرده‌اند که هر دو نفر مرد هستند.
مهدوی ادامه داد: از ۱۳۰ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در روز ششم، تعداد ۶ نفر برای شورای شهر سردرود ثبت‌نام کرده‌اند که ۵ نفر از آنها مرد و یک نفر زن است.
وی ادامه یادآور شد: از ۱۳۰ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در روز ششم، تعداد ۶ نفر برای شورای شهر باسمنج ثبت‌نام کرده‌اند که ۵ نفر از آنها مرد و یک نفر زن می‌باشد.
مهدوی اضافه کرد: تعداد کل ثبت‌نام‌کنندگان قطعی در تمام شهرهای شهرستان تبریز در مجموع ۶ روز ۲۷۲ نفر می‌باشد.
فرماندار شهرستان تبریز متذکر شد: از مجموع ۲۷۲ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در ۶ روز، تعداد ۲۳۸ نفر برای شورای شهر تبریز ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۰۱ نفر از آنها مرد و ۳۷ نفر زن هستند.
وی گفت: از مجموع ۲۷۲ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در ۶ روز، تعداد ۹ نفر برای شورای شهر خسروشاه ثبت‌نام کرده‌اند که هر ۹ نفر از آنها مرد می‌باشند.
مهدوی اضافه کرد: از مجموع ۲۷۲ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در ۶ روز، تعداد ۱۲ نفر برای شورای شهر سردرود ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۰ نفر از آنها مرد و ۲ نفر زن می‌باشند.
فرماندار شهرستان تبریز، گفت: از مجموع ۲۷۲ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در ۶ روز، تعداد ۱۳ نفر برای شورای شهر باسمنج ثبت‌نام کرده است که ۱۲ نفر از آنها مرد و یک نفر می‌باشد.
انتهای پیام/
ثبت‌نام ۲۳۸ نفر برای انتخابات شورای شهر تبریز در مجموع ۶ روز خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار