// اطلاع رسانی//

بازدید رئیس شورای شهر و شهردار تبریز از ایپک پالاس

1399/12/25 - 16:54 - کد خبر: 39558 نسخه چاپی

نصر: شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و ایرج شهین باهر شهردار تبریز و برخی از اعضای شورای شهر از مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس دیدن کردند.

به گزارش نصر، شهرام دبیری در این بازدید ضمن تقدیر از سرمایه گذاران و مدیران مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس تبریز اظهار داشت: این مجموعه تجاری و تفریحی  با سبک مدرن و زیبا با خدمات بالا برای مردم کلان شهر تبریز احداث و راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه احداث ایپک پالاس در منطقه کم برخوردار تبریز را نشان از عمق آینده نگری سرمایه گذاران آن خواند و اظهار داشت:  احدداث این مجتمع در شهرک اندیشه تبریز موجب اشتغال زایی مناسب برای جوانان این منطقه نیز شده است.
دبیری تصریح کرد: این مجموعه در مقایسه با مجموعه های مشابه خود در کشور و اروپا قابل رقابت است و به لطف خداوند امیدواریم مورد تایید و پسند شهروندان نیز قرار گیرد.
 
 
 
 
ایپک پالاس ارزش افزوده غرب تبریز را بالا می برد
این گزارش می افزاید، ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز نیز در جریان این بازدید اظهار داشت: من از مراحل ساخت این مجموعه نیز بنده بازدید داشتم و به واقع انتظار این کیفیت را در زمان ساخت نداشتم.
وی ادامه داد: فضاهای مناسب برای راحتی شهروندان در مجموعه به خوبی رعایت شده است که قابل تقدیر است.
شهین باهر تصریح کرد: فرصت مناسب برای ارزش افزوده منطقه اندیشه و قراملک که این مجموعه به تنهایی ایجاد کرده می تواند شرایط سرمایه گذاری را افزایش دهد.
وی با دعوت از شهروندان برای خرید از این مجتمع تاکید کرد: قطعا خودم اولین نفری خواهم بود با خانواده از این مجموعه برای خرید مراجعه خواهیم کرد؛ چرا که واقعا انتظار این کیفیت بالا را از مجموعه نداشتم.
شهردار تبریز افزود: از تمام شهروندان می خواهیم از مجموعه ایپک پلاس بازدید کنند و فکر نکنند الزاما مجموعه های بزرگ و  خوب باید در شرق تبریز باشد چرا که این مجموعه در غرب تبریز واقعا بسیار ارزشمند است.
وی در پایان تصریح کرد: از تمام سرمایه گذاران این مجموعه بسیار تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم در تمام مناطق محروم تبریز شاهد سرمایه گذاری این چنین مجموعه هایی باشیم تا سطح تمام مناطقمان در یک سطح باشد.
انتهای پیام/
بازدید رئیس شورای شهر و شهردار تبریز از ایپک پالاس نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار