راه‌اندازی ۵ دستگاه مینی‌بوس تندرو ویژه بانوان در تبریز

1399/12/25 - 16:19 - کد خبر: 39556 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، از راه اندازی پنج دستگاه مینی بوس ویژه بانوان در مسیر تندرو خبر داد.

به گزارش نصر، ایمان غنی زاده گفت: با هدف افزایش تعداد ناوگان فعال و نیز نوسازی ناوگان شرکت واحد در سالجاری و با توجه به ظرفیت به وجود آمده جهت فعالیت مینی بوس در مسیر تندرو (BRT) همزمان با افزایش تقاضای سفر در روزهای پایانی سال، پنج دستگاه مینی بوس در مسیرفوق با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال تامین و وارد ناوگان خدمت رسانی شد.
وی افزود: مینی بوس‌های فوق ویژه بانوان بوده و در مسیر تندرو حدفاصل میدان راه آهن تا میدان بسیج و بالعکس بارعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت دارند؛ فعالیت این مینی بوس‌ها ضمن کاهش زمان انتظار، از شلوغی اتوبوس‌ها ناشی از تجمع مسافر نیز جلوگیری می‌کند.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با اشاره به برنامه نوسازی ناوگان شرکت واحد گفت: با وجود مشکلات مالی و تحریم‌های ظالمانه، خرید تعدادی اتوبوس نو از یکی از شرکت‌های داخلی نهایی شده که در روزهای آتی شاهد ورود این اتوبوس‌ها به چرخه خدمت رسانی به شهروندان محترم خواهیم بود.
غنی‌زاده در خاتمه تشریح کرد: امیدواریم با توجه به وضعیت عمر ناوگان اتوبوسرانی و با حمایت‌های دولت، شهرداری و شورای شهر تبریز، خرید و تزریق اتوبوس جدید به‌صورت مستمر تا رسیدن به حد استاندارد ادامه داشته باشد تا در خدمات دهی به شهروندان با مشکل مواجه نشویم.
انتهای پیام/
راه‌اندازی ۵ دستگاه مینی‌بوس تندرو ویژه بانوان در تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار