با اهدای لوحی صورت گرفت/

تقدیر سرپرست سازمان فرهنگی؛ اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از مدیر مسئول نصر

1399/12/28 - 07:55 - کد خبر: 39494 نسخه چاپی

نصر: سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات این شهرستان و آگاه سازی جامعه از حقوق شهروندی تقدیر کرد.

به گزارش نصر، بابک دانش پناه، سرپرست سازمان فرهنگی؛ اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با حضور در تحریریه آژانس خبری تحلیلی نصر ضمن قرار گرفتن در نحوه فعالیت نخستین رسانه دیجیتال شمال غرب کشور با اهدای لوح سپاسی از تلاش های دست اندرکاران این رسانه تقدیر کردند.
در این لوح سپاس که به امضای "بابک دانش پناه"، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:
و خداوند باتمام مهر ولطفش، لوح و قلم را شاهد گرفته و به کلمه که سطرها را از آگاهی سرشاری کنند قسم یاد کرده که خرد و دانایی را ارج و قرب الهی خواهد بود.
آژانس محترم خبری نصرنیوز باور داریم خبرنگاران و نویسندگان، راهیان دیار آگاهی و راویان دانایی و تصویرگران دنیایی نیكوتر هستند و این مهم را با کلمات و گفتاری که گاه پند است و گاه قند است و گاه ملال، به شیواترین و اثرگذارترین شکل همراه می سازند.
از این رو، به حرمت کلام، لحظه لحظه تلاش شما در راه اعتلای سرزمین پرگهرمان را ارج می نهیم و از طرف تمام همکاران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز به عنوان نهادی فرهنگی برایتان روزهایی سراسر آگاهی وخير آرزومندیم و امیدواریم با استمرار همکاری و توجه شایسته جنابعالی و مجموعه محترم همکارانتان به مقولات فرهنگی، زمینه های رشد و توسعه پایدار شهروکشورمان بیش از پیش فراهم شود.
انتهای پیام/
تقدیر سرپرست سازمان فرهنگی؛ اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز از مدیر مسئول نصر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار