تشدید پایش‌های زیست محیطی از واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی در ایام نوروز

1399/12/24 - 11:06 - کد خبر: 39472 نسخه چاپی

نصر: معاون پایش و نظارت اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از تشدید پایش‌های این اداره کل در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش نصر، رضا فدایی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده، پایش‌های شبانه روزی اکیپ‌های پایش و نظارت اداره کل در طول ایام نوروز در سطح استان با جدیت تداوم خواهد داشت.
وی هدف اصلی این پایش‌ها را بررسی وضعیت زیست محیطی صنایع و معادن استان، برخورد با واحدهای متخلف و شناسایی واحدهای آلاینده جدید و در نهایت کمک به کاهش بار آلودگی و افزایش سلامت عمومی جامعه عنوان کرد.
وی با هشدار به تمام واحدهای صنعتی، مراکز تولیدی، معدنی، خدماتی و درمانی، گفت: رعایت ضوابط محیط زیستی شرط اصلی و لازم تداوم فعالیت‌های آنها بوده و در این راستا باید اهتمام بیشتری داشته باشند.
فدایی تاکید کرد: توجه به محیط زیست باید در اولویت واحدهای تولیدی قرار گیرد تا شاهد تامین سلامتی مردم باشیم و بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده با مراجع قضایی استان، با متخلفان زیست محیطی بر اساس قانون و به شدت برخورد خواهد شد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، وی از شهروندان در خواست کرد تا درصورت اطلاع از هرگونه آلایندگی صنایع، معادن، واحدهای صنفی خصوصا در ساعات شب و همچنین شرایط اضطرار آلودگی هوا، موضوع را به اداره کل حفاظت محیط زیست استان اعلام کنند.
انتهای پیام/
تشدید پایش‌های زیست محیطی از واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی در ایام نوروز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار