شهردار تبریز:

تکمیل سامانه شفافیت با جدیت پیگیری می‌شود

1399/12/23 - 21:22 - کد خبر: 39450 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز گفت: تکمیل سامانه شفافیت در مراحل پایانی است و به زودی راه اندازی می‌شود.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر در آیین تودیع و معارفه مدیرکل حراست شهرداری تبریز، اظهار کرد: اموال در اختیار شهرداری را به صورت مشخص به مردم اعلام می‌کنیم، چرا که دلیلی ندارد مردم از اموال و دارائی‌های شهرداری خبر نداشته باشند.
وی افزود: در سامانه شفافیت در حالی تمام قراردادها، تعداد، مبلغ و نوع آنها در معرض دید مردم قرار می‌گیرد که در دوره‌های سابق مدیریت شهری، حتی طرح تفصیلی تبریز نیز محرمانه بود.
وی با اشاره به تغییر نگاه مردم نسبت به شهرداری و شورای شهر، خاطرنشان کرد: مسائل شورای چهارم، نگاه مردم به شهرداری و شورای شهر را تغییر داده بود، که در همین راستا با آغاز دوره پنجم اولویت خود را مبارزه با فساد گذاشتیم و نتیجه آن نیز تغییر دوباره نگاه مردم به شهرداری بود.
شهین باهر اضافه کرد: اولویت ما فساد ستیزی است و تا آخرین روز بر تداوم این رویکرد مصمم هستیم، یا فساد ما را از بین می‌برد و یا ما فساد را ریشه کن می‌کنیم.
وی تشریح کرد: کمیسیون‌های ماده 100 را تجمیع کردیم و امروز صدور رای در این کمیسیون‌ها به صورت سیستمی انجام می‌گیرد که مانع فساد است.
وی به اشاره به ضرورت همکاری بین دستگاه‌ها، اعلام کرد: پوشش نقاط ضعف همدیگر و تعامل با یکدیگر در این ایام سخت تحریم یکی از شاخصه‌های موفقیت جمعی ما بوده و اگر امروز ادعا داریم که پرونده‌ای در بازرسی و دادگستری نداریم، به خاطر تلاش مدیران لایق شهرداری است.
شهردار تبریز با بیان اینکه با کمک مدیران استان تنها کلان شهری هستیم که سال گذشته موفق به تهاتر دولتی شدیم، تأکید کرد: سعی کردیم مشکلات را خودمان حل کنیم و تعدیل نیرو نیز نداشته‌ایم.
وی تأکید کرد: تا آخرین روز مسئولیت، محکم و استوار پای کار هستیم و امیدواریم که خدمتگزار خوبی برای مردمی که در زمان جنگ، تحریم و مشکلات اقتصادی پای نظام و مدیران آن ایستاده‌اند، باشیم.
به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در این آیین با اهدای لوح سپاسی از زحمات و تلاش‌های دو ساله اسماعیل فتحیان قدردانی و با اعطای حکمی، علی اشرفی به عنوان مدیرکل جدید حراست شهرداری تبریز منصوب شد.
انتهای پیام/
 تکمیل سامانه شفافیت با جدیت پیگیری می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار