فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

۲۵۵ پروژه عمرانی در کشور توسط قرارگاه خاتم الانبیاء درحال اجراست

1398/07/18 - 13:27 - کد خبر: 3944 نسخه چاپی

نصر: فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ۲۵۵ طرح بزرگ سدسازی، ساخت بیمارستان و احداث بزرگراه، راه‌آهن و نیروگاه در نقاط مختلف کشور توسط این قرارگاه درحال اجرا است.

 به گزارش نصر به نقل از ایرنا، سعید محمد اسلامی امروز در آیین افتتاح طرح”های محرومیت”زدایی سپاه در نقاط محروم استان اردبیل افزود: تاکنون ۱۰ هزار طرح محرومیت”زدایی توسط سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در نقاط مختلف کشور اجرا و به بهره”برداری رسیده است.

وی اظهار داشت: این قرارگاه در طول مدت فعالیت خود در استان اردبیل ۴۹ پروژه بزرگ اجرایی کرده که  سد سبلان، سد سقزچی، سد عمارت، جاده اردبیل به نیر و خط انتقال آب از جمله آنها است.

محمد اسلامی با بیان اینکه هم”اکنون چهار طرح بزرگ در استان اردبیل توسط این قرارگاه در حال اجرا است، گفت: توسعه نیروگاه سیکل ترکیبی سبلان، زیرسازی راه”آهن میانه - اردبیل و چهارخطه کردن راه اردبیل به مشگین”شهر که ۲۵ کیلومتر آن در آینده نزدیک به بهره”برداری خواهد رسید، از جمله آنها می”باشد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم”الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: عملیات اجرایی و ساخت بیمارستان هزار تختخوابی در استان اردبیل در آینده نزدیک توسط این قرارگاه آغاز خواهد شد.

۵۶۱ طرح محرومیت”زدایی با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه به صورت همزمان در استان اردبیل به بهره”برداری رسید، از این تعداد ۴۲۷ طرح توسط بسیج سازندگی و ۱۳۴ طرح نیز توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در روستاها و نقاط محروم استان اجرا شده است.

انتهای پیام/

۲۵۵ پروژه عمرانی در کشور توسط قرارگاه خاتم الانبیاء درحال اجراست نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار