تردد در جاده مراغه - هشترود به کندی صورت می‌گیرد

1399/12/23 - 09:32 - کد خبر: 39394 نسخه چاپی

نصر: رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هشترود گفت: تردد در جاده مراغه - هشترود به علت کولاک و بارش برف به کندی و فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

به گزارش نصر، علی ابوالحسنی شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: بارش برف موجب لغزنده شدن سایر جاده‌ها و گردنه‌های شهرستان شده و به رانندگان توصیه می‌شود برای عبور از مسیرهای برف‌گیر، زنجیر چرخ و وسایل گرمازا به همراه داشته باشند.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون راهداران شهرستان در حالت آماده باش کامل در راه‌های اصلی و فرعی مشغول انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی هستند.
وی ادامه داد: رانندگان و مسافران باید در ساعات پیش‌رو ضمن رعایت کردن نکات ایمنی راه در جاده‌ها تردد کرده و از سالم بودن خودروی خود اطمینان حاصل کنند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین رانندگان به منظور کاهش خطرهای احتمالی در جاده‌ها از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت، قبل از سفر از طریق سامانه ۱۴۱ و شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸ و ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.
به گزارش ایرنا بارش برف و کولاک در برخی از مسیرهای محور مراغه - هشترود ادامه دارد و هنوز از وضعیت راه‌های روستایی خبری در دست نیست.
انتهای پیام/
تردد در جاده مراغه - هشترود به کندی صورت می‌گیرد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار