آزاد راه‌ زنجان - قزوین بسته است

1399/12/23 - 09:23 - کد خبر: 39391 نسخه چاپی

نصر: رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: آزاد راه زنجان - قزوین که از شامگاه جمعه به دلیل وقوع کولاک برف و عدم دید کافی از سوی پلیس راه بسته شده بود هنوز بازگشایی نشده‌ است.

به گزارش نصر، سرهنگ محمدعلی عظیمی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: این آزادراه از سمت شهرستان ابهر به قزوین مسدود است و عوامل پلیس راه، خودروهای عبوری را به منظور ادامه مسیر به جاده ترانزیت هدایت می کنند.
وی با بیان اینکه "گردنه قره آقاج" واقع در مسیر ارتباطی خدابنده - ابهر نیز از شامگاه جمعه به دلیل بارش برف و وقوع کولاک بسته شده است، اظهار داشت: آزاد راه زنجان - تبریز نیز که از روز گذشته بسته شده بود حوالی ساعت ۷:۳۰ صبح امروز /شنبه ۲۳ اسفند ماه/ بازگشایی شد.
عظیمی با بیان اینکه راهداران برای بازگشایی این ۲ مسیر ارتباطی بی وقفه در تلاش هستند و به احتمال بسیار تا ظهر امروز تردد خودروها در این مسیرهای ارتباطی نیز برقرار شود، خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰ فقره تصادف در مسیرهای ارتباطی این استان اتفاق افتاد که خوشبختانه تلفات انسانی در پی نداشت.
استان زنجان پنج‌ هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است. 
انتهای پیام/
آزاد راه‌ زنجان - قزوین بسته است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار