دریادار خانزادی:

نیروی دریایی ارتش به کلکسیونی از تجهیزات وموشک‌ها تجهیز شده است

1399/12/22 - 21:25 - کد خبر: 39385 نسخه چاپی

نصر: فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش با تلاش بی‌وقفه کارکنان خود توانسته به کلکسیونی از تجهیزات از جمله انواع موشک‌های هوشمند مجهز شود؛ با این وجود هنوز در آغاز راه هستیم و با تلاش مضاعف می‌توانیم به جایگاه ممتاز و مناسب ایران اسلامی در جوامع بین‌المللی دست پیدا کنیم.

به گزارش نصر، امیر دریادار «حسین خانزادی»  فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر و نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان این دانشگاه بازدید کرد.
وی در این بازدید با تبریک عید مبعث گفت: با همت و تلاش کارکنان نیروی دریایی ارتش توانسته‌ایم به دستاوردهای پیشرفته‌ای دست پیدا کنیم و اقدامات مهمی انجام دهیم.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به بومی‌سازی ناوشکن‌ها در این نیرو اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش با تلاش بی‌وقفه کارکنان توانسته به کلکسیونی از تجهیزات از جمله انواع موشک‌های هوشمند مجهز شود؛ با این وجود هنوز در آغاز راه هستیم و با تلاش مضاعف می‌توانیم به جایگاه ممتاز و مناسب ایران اسلامی در جوامع بین‌المللی دست پیدا کنیم.
خانزادی با تاکید بر موقعیت ژئوپولتیک دریایی ایران تصریح کرد: کشور ما از مرز وسیع دریایی و سابقه طولانی دریانوردی برخوردار است؛ بنابراین قدرت، اقتدار و توانایی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران باید در شان و تراز نظام اسلامی و تاریخ کشور ایران اسلامی باشد.
وی ادامه داد: ایران در مرکز راهبردی انرژی جهان قرار گرفته و تنها کشوری است که بیشترین مزیت ترانزیتی و سواحلی عظیم و طولانی منطقه را در اختیار دارد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ویژگی‌ها و وظایف جوانان انقلابی خاطرنشان کرد: دوران جوانی بهترین دوران برای خودسازی و فراگیری سرشار از امید است؛ هویت جوانان انقلاب اسلامی ریشه در انقلاب و آموزه های دینی دارد و از وحدت کلمه قدرت می‌گیرد، بنابراین قدرت را برای خدمت و شهرت رابرای انقلابی بودن می‌خواهد.
خانزادی با آرزوی موفقیت برای دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) ابراز داشت: با برنامه‌ریزی و تلاش فراوان و با فضل خداوند آینده از آن شما و ملت ایران است و در آینده نه چندان دور ما با اقتدار در اوج پیشرفت و توسعه خواهیم ایستاد و شما جوانان هستید که باید از جایگاه ممتاز جمهوری اسلامی در مقابل استکبار جهانی دفاع کنید.
انتهای پیام/
نیروی دریایی ارتش به کلکسیونی از تجهیزات وموشک‌ها تجهیز شده است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار