مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مطرح کرد:
افزایش ۶۵ درصدی فعالیتهای فرهنگی آذربایجان شرقی
نصر: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر افزایش ۶۵ درصدی فعالیتهای فرهنگی استان نسبت به یک و نیم سال مشابه قبلی، گفت: مردم همیشه کار خلاق و هنرمندانه را در عرصه تبلیغ دین بیشتر میپسندند و به آن توجه میکنند.
به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی در همایش هماندیشی پیشگامان تبلیغ، گفت: در دوره جدید از فعالیت این نهاد فرهنگی توجه جدی به توانمند شدن کارگزاران فرهنگی در حال شکل گیری بوده و در همین راستا هیئتهای اندیشه ورز و دورههای آموزش مجازی در حال اجرا است.
وی افزود: بحث امید آفرینی که در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید شده است، در سال ۱۴۰۰ یکی از محورهای فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی بوده و این مهم، باید مورد توجه همه نهادها قرار گیرد، چراکه دشمنان به فکر ایجاد نا امیدی و یأس در بین مردم به خصوص جوانان هستند.
وی با اشاره به تجلیلهای انجام شده از فعالان گمنام فرهنگی در سال ۱۳۹۹، افزود: از جمله موضوعاتی که در تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به تازگی مورد توجه قرار گرفته است، توجه به سرمایههای غفلت شده در انقلاب اسلامی ایران است که با حمایت نماینده ولی فقیه در استان، اقدام به تجلیل از این گمنامان کردیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد: چیزی که از ذائقه مردم به دست آمده، تمایل آنان به محتوای هنرمندانه است؛ در تمام صفحات مجازی سازمان تبلیغات اسلامی، سعی بر این است که علاوه بر اطلاع رسانی خبری، از محتوای هنرمندانه نیز بهره ببریم.
وی با اشاره به افزایش فعالیتهای فرهنگی استان، گفت: بانوان شاخص انقلابی، گروههای جهادی تبلیغ، انجمنهای شعرای آئینی، فعالان حوزه کتاب، فعالان رسانه و فضای مجازی، هستههای اندیشه ورز برادران، راهبران گام دوم انقلاب اسلامی، امامان محله، امامان پایگاههای اجتماعی، در زمره ۹ شبکه جدیدی هستند که به سایر شبکههای قبلی سازمان تبلیغات اسلامی اضافه شدهاند.
وی بیان کرد: در سال ۹۸، تنها ۴۰ برنامه مصوبه در سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی وجود داشت در حالی که در سال جاری، تعداد این برنامهها به ۵۹ برنامه افزایش یافته و توجه ویژه ای نیز به روشهای نوین تبلیغ و حضور در فضای مجازی و شبکههای اجتماعی و شبکه سازی داریم.
به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، شعبانی در پایان تبلیغ را مختص به یک قشر خاص ندانسته و گفت: تا به امروز مباحث مختلفی به عنوان رویکرد کلی سازمان مطرح شده که یکی از این مباحث، مردمی سازی تبلیغ است و در همین راستا به دنبال توانمند سازی همه قشرهای مردمی هستیم.
انتهای پیام/
خبرگزاری ایسنا