خبر/

تا پایان روز دوم انجام شد/ ثبت‌نام ۲۴ نفر برای شورای شهر تبریز

1399/12/22 - 13:00 - کد خبر: 39360 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز از ثبت‌نام ۲۴ نفر برای شورای شهر تبریز در مجموع دو روز خبر داد.

به گزارش نصر، بهروز مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: در پایان دومین روز ثبت‌نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و جزئیات ثبت‌نام اظهار داشت: تعداد کل ثبت‌نام‌کنندگان قطعی در تمام شهرهای شهرستان تبریز در روز دوم ۱۹ نفر می‌باشد.
وی افزود: از ۱۹ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در روز دوم، تعداد ۱۸ نفر برای شورای شهر تبریز ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۶ نفر از آنها مرد و ۲ نفر زن می‌باشد.
مهدوی گفت: از ۱۹ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در روز دوم، یک نفر برای شورای شهر سردرود ثبت‌نام کرده است که مرد است.
فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به مجموع ثبت‌نام دو روز  یادآور شد: تعداد کل ثبت‌نام‌کنندگان قطعی در تمام شهرهای شهرستان تبریز در مجموع دو روز ۲۸ نفر می‌باشد.
وی افزود: از مجموع ۲۸ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در دو روز، تعداد ۲۴ نفر برای شورای شهر تبریز ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۰ نفر از آنها مرد و ۴ نفر زن می‌باشد.
مهدوی تصریح کرد: از مجموع ۲۸ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در دو روز، یک نفر برای شورای شهر خسروشاه ثبت‌نام کرده است که مرد می‌باشد.
وی متذکر شد: از مجموع ۲۸ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در دو روز، ۲ نفر برای شورای شهر سردرود ثبت‌نام کرده است که یک نفر از آنها مرد و یک نفر زن می‌باشد.
مهدوی خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۸ نفر ثبت‌نام‌کننده قطعی در دو روز، یک نفر برای شورای شهر باسمنج ثبت‌نام کرده است که مرد می‌باشد.
انتهای پیام/
تا پایان روز دوم انجام شد/ ثبت‌نام ۲۴ نفر برای شورای شهر تبریز خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار